abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:38:32 #76
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_39598455
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 02:01 schreef fraubitch het volgende:

[..]

er stond een linkje ernaar in een ander topic
Maar goed, heb je nog een toelichting over waarom je het met deze behoorlijk treurige simplificatie eens bent? (om nog wat van je kick te maken?)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_39598757
Altijd als ik een scooter voorbij hoor komen, moet ik denken aan een moment van toen ik een jaar of 9 was, een auto komt uit een uitrit rijden en een scooter (die veel te hard ging, en hij had geen helm op) rijdt tegen de bumper aan en belandt met zijn hoofd tegen een boom.... Die had het wel gehad, dat was nogal wat voor pikkies van 8 en 9 (me broertje was er ook bij..).
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:21:58 #78
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39599661
trauma is misschien een groot woord, maar het is wel iets wat je de rest van je leven bijblijft ..

mijn vriendin, waar ik toendertijd bijna 6 jaar mee had, is een aantal jaar geleden overleden (toen ik 18 was). ze is overleden aan de gevolgen van leukemie. in die tijd gaf ik al bloed bij de bloedbank, maar heb er gelijk ook beenmergdonatie bijgenomen (dan staat jouw beenmergtypering, soort streepjescode) ook geregistreerd in een databank zodat men indien nodig je kan oproepen voor donatie).

onze relatie toen, haar ziekbed en haar uiteindelijke overlijden heeft wel invloed gehad op mijn houding t.o.v. liefde en relaties in het algemeen .. jammer alleen dat daar ook misbruik van wordt gemaakt
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:48:33 #79
81237 releaze
best of both worlds
pi_39602566
ik heb denk ik een trauma overgehouden aan mn ouders seksleven. Hoorde het veel te vaak, paar keer met mn slaapdronken kop er rech ingelopen. Tijdenlang wakker liggen met alle mogelijke kussens en dekbedden op mn oren om het maar niet te horen.. Ook ruzies over "neuken" moeten aanhoren, *ril*. M'n moeder die de afgelopen paar menopause jaren het uitgebreid over seks wilde hebben met haar kinderen.....

In ieder geval. Ik heb nog nooit kunnen genieten van seks met een partner. Ligt niet alleen aan hun, ik kan me gewoon niet laten gaan. Seks associeer ik nog met mn ouders, mn moeder. Het wordt gelukkig wel steeds minder, maar verschrikkelijk geil zijn en keihard willen neuken
Iemand anders verschrikkelijk geil zien Een complete turn-off.
pi_39622438
Nouja, echte trauma's kan ik het niet noemen. Maar ik denk wel dat het overlijden van een paar mensen waar ik van hield wel altijd een klein beetje pijn zal blijven doen. En dan heb ik het over een stuk of 8 mensen in twee jaar tijd.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:08:22 #81
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39624442
het overlijden van degenen die je naast staan doet altijd pijn .. vooral als het nog lang "hun tijd" niet is .. maat van mij is een aantal jaar overleden aan een hartstilstand .. was de gezondste persoon die ik toen kende.. de onrechtvaardigheid daarvan maakt het moeilijk te accepteren.. dat je er een trauma aan overhoudt, wil ik niet zeggen, maar het zijn wel dingen die je even terug op aarde zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')