quote:Heb je meer dan ik
Op vrijdag 14 februari 2003 12:32 schreef Mr_Noname het volgende:
Ik ben neit zo rijk maar wil ut best doen hoor ( Ik was het al van planMaarja geef ook geld aant guild enzo heb 200000 ongeveer
vind het wel best zoals het gaat....
wat ik alleen niet snap is hoe je items aan een guild kan geven....
Heb gisteren aan mijn vriendin 1,000,000NP en een volledige labmap gegeven voor ons 1 jarig samenzijn
Maargoed heb dus nog maar 1,700,000NP over
Is toch niet verkeerd he 3M NP verdienen binnen 3 maanden
Kennen jullie het spelletje Cellblock al?
Tis een nieuw spelletje komt eigenlijk neer op 5-op-een-rij
Ik heb even een mooie game solution gemaakt daarvoor. Kijk maar hier op deze manier kun je dus enkele dagen op rijd gemakkelijk 15,000NP/dag verdienen.
ps:als jullie de tip gebruiken is het toegestaan donaties te doen in mijn winkeltje door de overpriced dingetjes te kopen
quote:Cell block duurt zo lang...
Op vrijdag 14 februari 2003 22:05 schreef Quintony het volgende:
even een repost van een eerder gepost bericht :Kennen jullie het spelletje Cellblock al?
Tis een nieuw spelletje komt eigenlijk neer op 5-op-een-rij
Ik heb even een mooie game solution gemaakt daarvoor. Kijk maar hier op deze manier kun je dus enkele dagen op rijd gemakkelijk 15,000NP/dag verdienen.
ps:als jullie de tip gebruiken is het toegestaan donaties te doen in mijn winkeltje door de overpriced dingetjes te kopen
quote:maar het is een hele makkelijker manier om 15k te verdienen per dag
Op vrijdag 14 februari 2003 22:07 schreef Stranger het volgende:[..]
Cell block duurt zo lang...
echt doodvervelend..
quote:Dan ben je wel heel fanatiek. Ik heb contant nou ongeveer 3 miljoen in meer dan 2 jaar. Iets minder dan 3 miljoen zelfs.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:05 schreef Quintony het volgende:
Is toch niet verkeerd he 3M NP verdienen binnen 3 maanden
Nou ja, met alle items en zo moet ik uiteindelijk wel op 7 miljoen of zo uit kunnen komen, maar toch. Het blijft veel.
ik heb nog niet eens 500,000NP in totaal..
niet dat ik lang bezig ben, maar toch..
quote:ben ook nog bezig. je moet 11 toernooien winnen voor de gouden. Enne na 1.5 toernooi zit je aan het dageliojks maximum
Op vrijdag 14 februari 2003 22:51 schreef Cyber het volgende:[..]
maar jij hebt een bronze..
quote:zucht... dat verdien ik in een goede deal in de ITP
Op zaterdag 15 februari 2003 00:16 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, ik heb in 892 dagen maar liefst 30,000 NP
Ik neem aan niet alleen via spelletjes.
quote:ik koop heel veel in officiele shops en dan verkoop ik het met een winst. Vooral met morphing potions is veel geld te verdienen. Verder zijn er een hele hoop mensen die niet de goede waarde weten van Unbuyables (items die meer dan 100,000 waard zijn en dus niet in shops verkocht kunnen worden) Heb laatste bijvoorbeeld een Dark battle ducks gekocht voor 99,999NP, en die vrijwel meteen weer verkocht voor 425,000NP
Op zaterdag 15 februari 2003 00:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar vertel nou even hoe je dat precies doet, Quintony.Ik neem aan niet alleen via spelletjes.
verder is er ook redelijk wat geld te verdienen met Secret lab maps, met een beetje onderzoek kun je een volledige map krijgen voor rond de 200,000 deze kun je vervolgens in de ITP verkopen voor 230k-250k
en iets heel belangrijks is, ik zit op dit moment tussen 2 banen in en verveel me dus de hele dag de tering
quote:Check de ander posts die deze jongen recentelijk heeft gemaakt maar eens, gewoon lekker negeren
Op zaterdag 15 februari 2003 16:39 schreef OxiMoron het volgende:
Waa slaat dat op?je hoeft hier niet te komen ofzo
quote:heb je het nu over de echte knuffel of gewoon een petpet..?
Op zaterdag 15 februari 2003 11:40 schreef Quintony het volgende:
Kan iedereen die die babaa wel wil hebben eventjes in neopets mij een berichtje sturen (of een messagfe posten op het guild-forum). Ik weet namelijk niet wie idereen hiero is in neopets
quote:de petpet.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:49 schreef Cyber het volgende:[..]
heb je het nu over de echte knuffel of gewoon een petpet..?
nogmaals m'n username: cyberwolf82
quote:Hoeveel is dat?
Op maandag 17 februari 2003 13:20 schreef Stranger het volgende:
Jackpot bij scorchy slots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |