Nouja ligt eraan. Ik volg hem op de OU, en daar maakt dat niets uit. Je hebt na inschrijving voor een module anderhalf jaar de tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook. Aan de andere kant jeukt het wel hoor. Ik wil echt die richting uit, en weg uit de sector waar ik nu werk... Maar ik weet het gewoon dat het op dit moment niet verstandig is op financieel gebied, en ook omdat ik teveel met mijn hoofd met andere dingen bezig ben. Een paar maanden met een opleiding stoppen tussendoor lijkt mij op zijn minst ook niet praktisch, zoniet onmogelijk..
Voor mij wordt het sowieso deeltijd, dus dat betekent toch al dat ik aandacht moet verdelen. Ik zie althans geen mogelijkheden om een full-time studie te financieren op dit moment. Verder betekent langer bezig zijn in het algemeen ook dat het meer kost. Een ander punt is ook dat wat er te gebeuren staat best wel eens erg ingrijpend zou kunnen zijn, met een langere nasleep dan ingecalculeerd, en misschien emotioneel en mentaal zijn de effecten ook heftiger..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja ligt eraan. Ik volg hem op de OU, en daar maakt dat niets uit. Je hebt na inschrijving voor een module anderhalf jaar de tijd.
Misschien zelfs voor die tijd al.. Het klinkt vrij flexibel voor zover ik gelezen heb, en voor zover ik begrijp zou het niet echt kwaad kunnen wanneer e.e.a. tegenzit en ik een half jaar de studie zou moeten onderbreken.. Ook qua kosten is het op die manier beheersbaar..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef dawg het volgende:
Alleen maar eigenlijk. Je bepaalt je eigen tempo, wanneer je tentamen wilt doen. Uitzonderinge zijn er wel, maar dan heb je nog steeds 3 data waaruit je kan kiezen. Dit zijn wel maar een paar modules. En je kunt per module inschrijven, dus mocht er ineens iets tussenkomen, zit je nergens aan vast in principe. En het is een BA/MA opleiding. Zeker het overwegen waard tegen die tijd.
Jep. Het flexibele was voor mij een doorslaggevend punt. Vanwege allerlei redenen, waaronder werk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien zelfs voor die tijd al.. Het klinkt vrij flexibel voor zover ik gelezen heb, en voor zover ik begrijp zou het niet echt kwaad kunnen wanneer e.e.a. tegenzit en ik een half jaar de studie zou moeten onderbreken.. Ook qua kosten is het op die manier beheersbaar..
Hmm, goede tip.
Hela! Alles kits achter de rits, Q?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo.
sshhhhhhtttt straks horen de users het nogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit is een slow chat dus ontopicder dan sexen in een crew forum.
Werk sowieso al ja. Daarmee zou het sowieso een naar eigen tijd in te delen opleiding moeten worden. Maar ook voor de rest van mijn "tijdproblemen" lijkt deze studie me handig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Het flexibele was voor mij een doorslaggevend punt. Vanwege allerlei redenen, waaronder werk.
Dat wil je inderdaad niet weten.quote:En sexen in crewfora? Ik wil het niet weten.
Volgens mij is het daar te laat voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
sshhhhhhtttt straks horen de users het nog
Dan ga je op stap.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Rustig.. Op zaterdagavond alleen thuis zitten is nooit kits, toch?
Ik ook. Jammer dat ik niet in de crewfora kan, én dat ik Cc's gezicht dan niet zie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik wil dat gezicht van CC wel eens zien als ze dat topic opent![]()
Ik ben benieuwd wat haar reactie is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik wil dat gezicht van CC wel eens zien als ze dat topic opent![]()
Ik vraag Cc wel om een foto te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat ik niet in de crewfora kan, én dat ik Cc's gezicht dan niet zie.
Wat moeten die users wel niet denken nu.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar te laat voor
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moeten die users wel niet denken nu.
Maar dan zijn het de users die gaan reageren, een kwestie van belangenverstrengeling krijgen we dan.quote:
In de crewfora.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan zijn het de users die gaan reageren, een kwestie van belangenverstrengeling krijgen we dan.
dan wordt het echt een knuffelparty en dat willen we niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan zijn het de users die gaan reageren, een kwestie van belangenverstrengeling krijgen we dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |