Klopt heb vandaag alles op de post gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:02 schreef morgaine21 het volgende:
@Imago:
Is snowcake inmiddels gearriveerd?
@Ymme: ik heb nog niks van je ontvangen via de post.
Heb je het nog niet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef Shirley het volgende:
Ik wacht in spanning op m'n pakketje van Maerycke. Hopelijk morgen...
Nee helaas. Misschien omdat het weekend ertussen zat, ik denk dat het er morgen wel zal zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb je het nog niet?Nu duren wel meer dingen lang heb ik het idee.. Ik hoop dat je het morgen hebt.. en anders overmorgen!
Ik heb toevallig net jouw enevlop klaar gemaakt, gaat morgen op de postquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:47 schreef ymme het volgende:
Peri en de rest, het pakketje en de enveloppen zijn op weg met de TPG
Dus morgen kunnen jullie wat verwachten, met een lekker geurtje
Die Skinny Dip is heel waterig.. helemaal niet wat ik gewend ben van m'n eigen douchegels, dus dat was wel even apart toen ik 'm onder de douche had. Maar ik vind 'm wel lekker eigenlijk, dus wat dat betreft is het geen verkeerde ruilquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee helaas. Misschien omdat het weekend ertussen zat, ik denk dat het er morgen wel zal zijn.
Hoe bevalt je Skinny Dip?
Ja, hij is inderdaad waterig. En als ie een tijdje staat zakt de olie naar de onderkant. Maar ik ben blij dat je em lekker vindt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die Skinny Dip is heel waterig.. helemaal niet wat ik gewend ben van m'n eigen douchegels, dus dat was wel even apart toen ik 'm onder de douche had. Maar ik vind 'm wel lekker eigenlijk, dus wat dat betreft is het geen verkeerde ruil
Zeg ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, hij is inderdaad waterig. En als ie een tijdje staat zakt de olie naar de onderkant. Maar ik ben blij dat je em lekker vindt.En ik ben niet nieuwsgierig, maar de proefjes die je erbij heb gedaan, welke zijn dat? Dan kan ik me er vast op verheugen.
![]()
Aaaah...maak me gek!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg ik nietMaar er zitten twee proefjes van Lush dingen bij die ik gewonnen heb via Ebay en verder totaal niet meer te krijgen zijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah...maak me gek!![]()
En unieke dingetjes zijn nog leuker en lekkerder!
Maar weet ik dan wel wat wat is als ik het eenmaal binnen heb?
Oeeeeh...stuk voor stuk uitpakken... nou hou ik het helemaal niet meer!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb met een water/vlekvaste stift overal opgeschreven wat het is. Alles zit namelijk per stuk verpakt in een plastic zakje (en één iets in een potje) dus bij het uitpakken moet je bij sommige dingen voorzichtig zijn.
Ik zal het meteen laten weten wat ik allemaal heb gekregen als het er is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Kyara het volgende:
Oh spannend! Nu maak je ons ook nieuwsgierig
Ja gemeen hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |