Vorige keer heb ik me ook netjes aan mijn lijstje gehoudenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:01 schreef Kyara het volgende:
Ja, het gaat hard he met die lijstjes. Ik ben benieuwd of je lijstje tijdens de meet nog gaat wisselen
Ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:02 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in jullie goodiebags zit!
Hoi, heb je al post gekregen van me?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:02 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in jullie goodiebags zit!
Ik kreeg het vandaag binnen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoi, heb je al post gekregen van me?
Ah mooi. En 8 proefjes! Toe maar... ik kijk met spanning er naar uit. En dingen dubbel hebben is ook niet erg tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kreeg het vandaag binnen!Bedankt!
Het jouwe is gisteren weggegaan. Er zitten 8 verschillende proefjes (waaronder Aquamarina dus) in en ik hoop dat je er nog niet al teveel van hebt (maar ik kon zo snel geen lijstje van jou vinden, dus ik heb het er maar op gegokt). Ik hoop dat je het leuk vindt!
hoi.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:41 schreef PeRi het volgende:
Hoi.
Nee dat kan niet. Dan moeten we dubbel wat afrekenen. [afbeelding]
Groetjes.
jij staat 2e op de lijst!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Maerycke het volgende:
En als je dan toch aan het afrekenen bent...
Hoi.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoi.
dan reken je maar dubbel wat af.
toedels. [afbeelding]
Dat lijkt me werkelijk volstrekt onmogelijk. Lush in je handen hebben en het dan niet willen houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoi.
Dan moet ik iemand meenemen die het voor me af wilt rekenen en zelf de bag niet wilt houden.
Kusjes.
Ik smeer me altijd in en dan doe ik die poeder er op.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef Kyara het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met Bare Naked Lady? Ik heb nu Silky Underwear en daar zitten cacaoboter snippers is (of zoiets) en die bevalt prima. Ik zou ook graag Bare Naked Lady willen voor de geur en glitters maar ik vraag me af of dat de huid niet uitdroogd doordat daar geen cacaoboter of iets anders 'vets' in zit. Of gebruiken jullie nog een bodycreme er voor?
Nee die maken ze dan ter plekke, was met de vorige meet ook zo.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:17 schreef jessie het volgende:
Dus als er stiekum 22 komen ipv 20 hebben er 2 geen tasje?
Mijn lijstje voor volgende keer valt nog meequote:Op zondag 31 juli 2005 00:18 schreef jessie het volgende:
Anitra volgens mij is jou lijstje voor volgende keer ook al weer best groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |