Content? Sprung? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:35 schreef mordradead het volgende:
daar zal hij content mee zijn
Sprung is kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:55 schreef Thomper het volgende:
[..]
Content? Sprung? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Mordra is ook relatief kut. Dan alleen in de slechte zin van het woordquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef mordradead het volgende:
kut is ook een relatief begrip
Je bedoelt 2 seconden geleden? Nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vroeger! Toen RaymanNL nog een eikel was!
Meester der Voorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AAAAARGWHAHHAHAHAH!
Voorspelbare reactie![]()
Zodra je nu hebt gezegd, is nu allang geen nu meer, maar dan is nu inmiddels al verleden in plaats van dat nu het heden is. Eigenlijk kan je dus ook nooit iets "nu" doen, want je doet het altijd wat later dan nuquote:
Mijn zwembad?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
ja jongens, jullie lezen het goed... het is erg diep
Mijn snelheid is driemaal nu. Ik doe iets, en drie keer nu-zeggen later, heb ik het al gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zodra je nu hebt gezegd, is nu allang geen nu meer, maar dan is nu inmiddels al verleden in plaats van dat nu het heden is. Eigenlijk kan je dus ook nooit iets "nu" doen, want je doet het altijd wat later dan nu.
Ik heb ze net op!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:57 schreef mordradead het volgende:
ik wil frites
Wat een gebratelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
ja jongens, jullie lezen het goed... het is erg diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |