Het niveau van deze slowchat moet omlaag. We zetten de standaard namelijk nu al veel te hoog voor andere individuen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:19 schreef mordradead het volgende:
dat is correct
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het niveau van deze slowchat moet omlaag. We zetten de standaard namelijk nu al veel te hoog voor andere individuen.
Nifeao omlag met 67 prosent na dese pozt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.
The ALIENS are COMING!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef mordradead het volgende:
ZCKfjlkfj!
zoals je in mijn sig kunt lezen (mits mogelijk) bevatten al mijn posts het mordra kwaliteitskeurmerk wat garant staat voor goede informatie en veel leesplezier!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:32 schreef mordradead het volgende:
hoi ik ga, doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |