Het niveau van deze slowchat moet omlaag. We zetten de standaard namelijk nu al veel te hoog voor andere individuen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:19 schreef mordradead het volgende:
dat is correct
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het niveau van deze slowchat moet omlaag. We zetten de standaard namelijk nu al veel te hoog voor andere individuen.
Nifeao omlag met 67 prosent na dese pozt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.
The ALIENS are COMING!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef mordradead het volgende:
ZCKfjlkfj!
zoals je in mijn sig kunt lezen (mits mogelijk) bevatten al mijn posts het mordra kwaliteitskeurmerk wat garant staat voor goede informatie en veel leesplezier!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:32 schreef mordradead het volgende:
hoi ik ga, doei
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
Chocolademelk!
1 2 3 4 | Signature: Game top 3 : 1. Lumines 2. Ocarina of Time |
Ssssssst geen warez hiero vriendquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat probeer ik je net te sturen verdomme
2 liedjes uit een OST uit een game die we allebij hebben vind ik geen warezquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ssssssst geen warez hiero vriend
maar goed dat MSN jou kwade ideeën tegenhield![]()
Dat is zeau!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
2 liedjes uit een OST uit een game die we allebij hebben vind ik geen warez.
ik stel een reltopic voor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:13 schreef mordradead het volgende:
WAREZ! BAN!
GODVERDOMME JA!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
BAN, BAN, BAN... BAN ONS ALLEMAAL
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef mordradead het volgende:
kwaliteit is een ruim begrip
Content? Sprung? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:35 schreef mordradead het volgende:
daar zal hij content mee zijn
Sprung is kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:55 schreef Thomper het volgende:
[..]
Content? Sprung? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Mordra is ook relatief kut. Dan alleen in de slechte zin van het woordquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef mordradead het volgende:
kut is ook een relatief begrip
Je bedoelt 2 seconden geleden? Nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vroeger! Toen RaymanNL nog een eikel was!
Meester der Voorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AAAAARGWHAHHAHAHAH!
Voorspelbare reactie![]()
Zodra je nu hebt gezegd, is nu allang geen nu meer, maar dan is nu inmiddels al verleden in plaats van dat nu het heden is. Eigenlijk kan je dus ook nooit iets "nu" doen, want je doet het altijd wat later dan nuquote:
Mijn zwembad?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
ja jongens, jullie lezen het goed... het is erg diep
Mijn snelheid is driemaal nu. Ik doe iets, en drie keer nu-zeggen later, heb ik het al gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zodra je nu hebt gezegd, is nu allang geen nu meer, maar dan is nu inmiddels al verleden in plaats van dat nu het heden is. Eigenlijk kan je dus ook nooit iets "nu" doen, want je doet het altijd wat later dan nu.
Ik heb ze net op!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:57 schreef mordradead het volgende:
ik wil frites
Wat een gebratelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
ja jongens, jullie lezen het goed... het is erg diep
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef mordradead het volgende:
geniaal, ik heb shoarma gegeten
Jullie zijn als broer en zus!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:01 schreef rockstah het volgende:
IK LUST GEEN VLEES IK LUST GEEN VLEES IK LUST GEEN VLEES IK LUST GEEN VLEES![]()
![]()
![]()
24 - 56 - 21 - 72 - .. BINGO!!!quote:
SPONSBOB ZWAMKOP SPONSBOB ZWAMKOP SPONSBOB ZWAMKOP SPONSBOB ZWAMKOPquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef mordradead het volgende:
en jij hebt gewonnen: EEN GRATIS SPONS
dat was een tijdje geleden, ik ben nu een veteraan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef mordradead het volgende:
ik voel me een capibar/rockstah... zoveel baggerposts post ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |