Zal ik maar zeggen wie het was ? Anders zijn we ermorgen nog niet uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Gardien het volgende:
[..]
nee... anders duurt het te lang..![]()
*Churchill
*Kanttekeningen bij Hitler
*Van Bismarck tot Hitler. Het Duitse rijk 1871-1945: een terugblik
*Het verhaal van een Duitser 1914-1933,
ja dit is niet leuk meer he? iedereen kan in mn spoiler kijken wie het was en wat mij betreft mag de eerste beginnen met een nieuwe " wie ben ik"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:52 schreef Diesel het volgende:
Wanneer wordt besloten dat gewoon niemand het weet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:25 schreef RM-rf het volgende:
Karl May?
en ik ben dit jaar niet eens bij de jaarlijkse Karl May festspiele hier vlakbij geweest, waar de winnetou door een platduits sprekende boer gespeeld wordt ...quote:
Willem Mengelberg, maar ik reken hem goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Nuongirl het volgende:
Joseph Mengelberg ?
Maar in die tijd VER achter de Berliner Philarmoniker, hoor... Vandaar mijn gok.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Willem Mengelberg, maar ik reken hem goed
Furtwangler komt inderdaad ook erg na, die had hetzelfde (al bleek die zelf enkele joodse onderduikers gehad te hebben) maar met het orkest doelde ik op het Koninklijke Concertgebouworkest, een der beste en beroemdste orkesten ter wereld ...
Vast een Russische tsaar - tsarin. Catharina de Grote?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:11 schreef Nuongirl het volgende:
Ik ben geboren in 1754. Toen ik 42 jaar oud was volgde ik mijn moeder op, die naar verluidt opdracht had gegeven om mijn vader te vermoorden.
Lekker familie heb ik he ?In 1801 werd ik vermoord door mijn zoon en diens medestanders
Ik ben 2 maal getrouwd geweest en heb 10 kinderen. Via twee van die kinderen heb ik ook nog familiebanden met het Nederlands koningshuis.
Je zit erg warm, maar ik ben een manquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vast een Russische tsaar - tsarin. Catharina de Grote?
De vader van Anna Paulowna, dan. Geen idee hoe de goede man heette, ik ben niet zo in de tsaren..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Je zit erg warm, maar ik ben een man
haar zoon, was dat niet een Paulus ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Je zit erg warm, maar ik ben een man
Ik reken hem goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De vader van Anna Paulowna, dan. Geen idee hoe de goede man heette, ik ben niet zo in de tsaren..
Tuurlijk wel, alleen mag je dan geen antwoord geven....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En niet stiekem Googlen op die titels he?![]()
Hey! Ik google niet op titels!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mensen googlen toch wel, dus moet je zulke makkelijke te opzoeken hints vermijden in je omschrijving.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee joh...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mensen googlen toch wel, dus moet je zulke makkelijke te opzoeken hints vermijden in je omschrijving.
Nee, dan wordt het te algemeen. De beschrijving past dan op velen. Er moet een handvatje inzitten voor mensen die toevallig iets van deze persoon weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mensen googlen toch wel, dus moet je zulke makkelijke te opzoeken hints vermijden in je omschrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |