Ruimtegebrek elders?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:10 schreef Repeat het volgende:
wie bouwt er nou een wasmachine in zn keuken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Let's hope so, het is een duur ding (inbouw was-droogcombinatie) dus dat mag best, de adviesprijs is 1899, ik heb 'm voor 1499 inclusief inbouw, maar heb er tevens voor de zekerheid nog maar wat extra garantie bij gekochtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:08 schreef Developersrus het volgende:
Nee, klopt van de stabilisatoren. Je merkt er niets van bij een inbouw. Zijn fluiterstil.
O ja maar ik was gewoon benieuwd naar je keuken eigenlijk ook en zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef Hallulama het volgende:
Simpel, je ziet niets, totdat je het deurtje open doet, en dan staat er een wasmachine achter (zie eerder geplaatste foto).
Ter info: inbouwwasmachine is ongeveer 2x zo duur als 'gewoon', terwijl de kwaliteit hetzelfde is. Je kunt ook een 'gewone' wasmachine kopen en daar een deurtje voor plaatsen. Hebben wij ook, nooit problemen mee gehad. Wel moet je dan 70 cm ruimte hebben ipv 60 (standaardbreedte keukenkastje).quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben in het nieuwe huis straks ook de wasmachine noodzakelijkerwijs in de keuken. Nou is het niet de bedoeling metéén een nieuwe wasmachien te kopen, maar mocht de tijd daar zijn dan is inbouw een goed idee.
Ja ja, the early bird catches the biggest worm alleen niet vandaagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Hallulama het volgende:
Goedemorgen femmeChantalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop