Tweedehandsje.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:20 schreef Aventura het volgende:
Nee, maar zoiets hoort niet. Hoe lang had je die oven al?
Dat doe ik voortaan ook. Ik moet er niet aan denken dat mijn gasleiding ook in de fik zou komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga er altijd bijstaan of zitten.
Hoe moet ik het anders uitmaken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:22 schreef Klonk het volgende:
een electrische oven die in de fik staat met water proberen te doven
Sorrie? Volgens mij doet iedereen dat. Je gaat toch ook niet naast je wasmachine zitten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:23 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Wel dom om er bij weg te gaan.
Was het geen oven met flambeer-functie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:20 schreef Aventura het volgende:
Nee, maar zoiets hoort niet. Hoe lang had je die oven al?
Maar ik ga ook niet weg als die aanstaatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie? Volgens mij doet iedereen dat. Je gaat toch ook niet naast je wasmachine zitten?
met een kleine poederblusser, electriciteit + water is nu eenmaal een combinatie die niet al te best voor je gezondheid kan zijn.quote:
Ik heb geen poederblusser. Ik zit niet bij de brandweer, ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
met een kleine poederblusser, electriciteit + water is nu eenmaal een combinatie die niet al te best voor je gezondheid kan zijn.
Okee. Dat zal ik doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je moet zo'n ding natuurlijk wel regelmatig schoonmaken, anders vliegen al die resten in de fik!
...en toen is hij ontploft?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:50 schreef ChrisJX het volgende:
Oven heeft het daarna nog vrolijk vijf jaar gedaan
Ja. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die oven kwam zeker uit het Oostblok?.
hoeft ook niet, heb er hier ook eentje staan, dingen kosten een paar euro.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb geen poederblusser. Ik zit niet bij de brandweer, ofzo.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |