jah ze moeten me niet storen als ik slaapquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, van die muggen met oorprut in hun oor, zo'n gets-dr-zit-iets-in-je-oor-mug.
ik maak hem morsdoodquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:57 schreef DHuuf het volgende:
Je gaat elke mug vermoorden, dan nog verdinken, en dan wil je hem doodstampen? Ga je ze tussendoor reanimeren ofzo![]()
![]()
dat maakt niet uit ik heb nu een uur minder geslapen dat kost me energiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:58 schreef ChrisJX het volgende:
Anders ben je ff een niet-consistente tiran
hahahaha!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:08 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Welkom op deze mooie zomerdag. Wat hebben we vandaag voor u in de aanbieding?
Vandaag hebben we in de aanbieding de mooie Meki-shop-klamboe en de mooie Meki-shop-muggenstick, samen voor de prijs van 1. Dat is nog eens een mooie aanbieding.
De Meki-shop-klamboe is al twintig jaar oud en veel gebruikt, er zitten maar een paar gaatjes in. De Meki-shop-muggenstick is nog halfvol en ruikt nog lekker naar citroen.
- Houdt muggen uit uw bed.
- Laat u lekker slapen tot de wekker gaat.
- Met de mooie Meki-shop-muggenstick ruikt u lekker naar citroen wat de muggen haten.
- Met deze mooie aanbieding heeft u ook nog minder kans op malaria.
- De mooie Meki-shop-klamboe kan ook in de wasmaschine en werkt ook tegen vliegen.
Wilt u lekker slapen zonder last van muggen reageer dan nu op deze geweldige Meki-shop aanbieding. Op is op.
Het is leuker als ze al iemand hebben gestokenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:12 schreef Biancavia het volgende:
Er zit sinds vannacht een mug geplet op mijn plafond.
of samen thee drinkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:04 schreef Choumacher het volgende:
Hee je moet niet vergeten dat die muggen tussen 2 culturen komen te zitten. Daardoor gaan ze zich vervreemden van de marokkaanse cultuur. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het ontsporen van die muggen. Je moet begrip tonen voor zijn cultuur en met hem in gesprek gaan om meer begrip te kweken tussen culturen. Roepen dat ze dood moeten werkt averechts. Misschien moet je een buurthuis voor ze bouwen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:08 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Welkom op deze mooie zomerdag. Wat hebben we vandaag voor u in de aanbieding?
Vandaag hebben we in de aanbieding de mooie Meki-shop-klamboe en de mooie Meki-shop-muggenstick, samen voor de prijs van 1. Dat is nog eens een mooie aanbieding.
De Meki-shop-klamboe is al twintig jaar oud en veel gebruikt, er zitten maar een paar gaatjes in. De Meki-shop-muggenstick is nog halfvol en ruikt nog lekker naar citroen.
- Houdt muggen uit uw bed.
- Laat u lekker slapen tot de wekker gaat.
- Met de mooie Meki-shop-muggenstick ruikt u lekker naar citroen wat de muggen haten.
- Met deze mooie aanbieding heeft u ook nog minder kans op malaria.
- De mooie Meki-shop-klamboe kan ook in de wasmaschine en werkt ook tegen vliegen.
Wilt u lekker slapen zonder last van muggen reageer dan nu op deze geweldige Meki-shop aanbieding. Op is op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |