quote:
Stipquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:13 schreef DinoPK het volgende:
Het enige dat er mis mee is, is het feit dat streepje geen karakter is maar gewoon een verzameling pixels. Ik nomineer voor de volgende keer wel Kart uit Mario Kart, Liaan uit Pitfall, Ridderpak uit Maze of Galious, Hadou Ken uit Streetfighter, Banaan uit Donkey Kong, en als bekendste natuurlijk stip uit Pacman.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:35 schreef DinoPK het volgende:
Zozo eens vroeg je bed uit...
Sonic en Glottis.
Sonic is 1 van de groten, Streepje is totale fok flauwekul.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:35 schreef DinoPK het volgende:
Sonic en Glottis.
Sonic is 1 van de groten, Streepje is totale fok flauwekul.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:47 schreef mordradead het volgende:
Mario en Cloud
Kan je dan ook blanco stemmen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:55 schreef borisz het volgende:
het streepje moet tegen pikachu in de volgende rondedat is ook lollig
Ik heb helemaal geen hekel aan Nintendo...ik vind het alleen belachelijk dat pikachu telkens blijft winnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja we weten dat je een hekel aan Nintendo en haar aanhangers hebt.![]()
Dat is het probleemook met die FF characters , er is er geen eentje die meerdere delen overleefd heeft (tenzij dat je alle carachters die Cid heten op het zelfde hoopje gooit) , daarintegen komt pikachu wel terug in iedere pokémon game , en komje hem in elke speelgoed/platenzaak wel ergens tegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:56 schreef YourMaster het volgende:
O ja, ronde 1 een zeer serieuze, maar 1 waar maar weinig gamers mee hebben gespeeld.
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Larry en Glottis.
Ik heb nooit iets met die egel gehad behalve wat irritatie, en een streepje heeft weinig persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |