Met helm.quote:
ik krijg hem er ook niet altijd in heur...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzzz.. milagro is helemaal in haar element in dit topic.
Check this out_01
Check this out_02
Tja.....![]()
Ik zou mooi hard weghollenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Drugshond het volgende:
Check this out_01
Check this out_02
Tja.....![]()
haha, ik heb ooit eens een filmpje van zoiemand gezien die dan ook nog gepijpt wordt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Drugshond het volgende:
Check this out_01
Check this out_02
Tja.....![]()
er zijn vrouwen die soms tot mijn éénderde komen. neem aan dat jij dat ook hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
haha, ik heb ooit eens een filmpje van zoiemand gezien die dan ook nog gepijpt wordt.![]()
Als ze dat bij die lul ook kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die soms tot mijn éénderde komen. neem aan dat jij dat ook hebt.
Ik heb overigens zwaar medelijden met de dame uit jouw icon. Alleen ernaar kijken doet al zeerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:31 schreef KonnieKipke het volgende:
haha, ik heb ooit eens een filmpje van zoiemand gezien die dan ook nog gepijpt wordt.![]()
Tsja, er zijn wel dames die beweren dat geen enkele dame een kleinere kiest als ze de keuze heeft, maar dan ben ik zeker de uitzondering. Zo geweldig vind ik het niet om compleet volgestouwd te worden. Als het een beetje tegenzit duurt het nog dagen voor alles weer op z'n plek is gezakt. Mij niet gezienquote:
op zn plek gezakt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, er zijn wel dames die beweren dat geen enkele dame een kleinere kiest als ze de keuze heeft, maar dan ben ik zeker de uitzondering. Zo geweldig vind ik het niet om compleet volgestouwd te worden. Als het een beetje tegenzit duurt het nog dagen voor alles weer op z'n plek is gezakt. Mij niet gezien![]()
heeeeeeeeeeerlijk juistquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb overigens zwaar medelijden met de dame uit jouw icon. Alleen ernaar kijken doet al zeer![]()
Icons mogen weerquote:
quote:
Een zakelijke mail ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
die van jou is echt![]()
![]()
![]()
ik ga hem gelijk gebruiken in een mailtje![]()
![]()
Kijk, dit zijn de betere negersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:42 schreef Drugshond het volgende:
Speciaal voor milagro - op herhaling
Dus als iemand jeuk aan zijn knieen heeft... dan... ehmmm,
In alle foto's is één hand verborgen, dat is natuurlijk om dat ding vast te houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
het ding ziet er nogal rubberachtig uit idd. en waarom zie je nooit de aanhechting? en waarom ramt hij zijn paal er niet in?
lijkt me ook een hele inspanning om zoveel zaad zo hoog te pompen, met die snelheidquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef Klemvast het volgende:
[..]
In alle foto's is één hand verborgen, dat is natuurlijk om dat ding vast te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |