Hey, jij ook hierquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:48 schreef mother-mother het volgende:
haihai
Zou kunnen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik las ergens dat deze vol moest?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik las ergens dat deze vol moest?![]()
![]()
Hey p_p, joint al af?quote:
nee, zit er nog steeds met tegenzin naar de ingredienten te kijkenquote:
nee hoor ik zit te lullen als brugman op de skypequote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Zou kunnen...
Ik dacht dat je ondertussen al op je toetsenbord in slaap gevallen was...
Ja, als het als een verplichting gaat voelen is het ook niet goed schijnt...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
nee, zit er nog steeds met tegenzin naar de ingredienten te kijken
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee hoor ik zit te lullen als brugman op de skype![]()
![]()
Verplichting niet, maar wacht even op het juiste momentquote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, als het als een verplichting gaat voelen is het ook niet goed schijnt...
Hehehe... Het moment dat je bijna in slaap valt en denkt, als ik me nu nog ga concentreren op die laatste joint, dan hou ik het nog wel een tijdje uit...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Verplichting niet, maar wacht even op het juiste moment
nog leuker is dat degene aande andere kant zich helemaal de tyfus aan t tikken isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Is ook echt iets voor vrouwen, gratis kunnen bellen...
Want, die heeft geen microfoon ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nog leuker is dat degene aande andere kant zich helemaal de tyfus aan t tikken is![]()
Voor mij om nog wat te dromen vannacht, ipv een drank-comaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Hehehe... Het moment dat je bijna in slaap valt en denkt, als ik me nu nog ga concentreren op die laatste joint, dan hou ik het nog wel een tijdje uit...
inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nog leuker is dat degene aande andere kant zich helemaal de tyfus aan t tikken is![]()
ff doorposten dan!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:57 schreef whoops het volgende:
Niet dat ik wegga voordat deze dicht zit hoor...
WEas mijn planning ook sinds 4:00quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:56 schreef whoops het volgende:
Ik denk dat ik er nog maar eentje draai, en er dan een eind aan brei...
zeker een goeie dj aan t draaien ofzo dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 05:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
WEas mijn planning ook sinds 4:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |