De plaatshouders voor de bierblikjes, lenen zich volgens mij ook prima voor mokken capp.quote:
white chick with pussie!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
ikkuh...
dus: tijd voor een liev plaatje
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
jah... en nou een ontopic plaatje:
[afbeelding]
moet ze wel leren stilzittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:01 schreef Khalein het volgende:
[..]
De plaatshouders voor de bierblikjes, lenen zich volgens mij ook prima voor mokken capp.So hey...
'k Zou je nu best wel een muts willen noemen, maar dan verwijs je me weer naar het hetzelfde argument waar je nu ook al mee komt, dus tsja...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij is een Loeder ik ben een Bengeltje
donders donders donders?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
jah... en nou een ontopic plaatje:
[afbeelding]
Lekkerquote:
quote:
Graag gedaanquote:
Hoe dan ook, je verliestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:03 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Zou je nu best wel een muts willen noemen, maar dan verwijs je me weer naar het hetzelfde argument waar je nu ook al mee komt, dus tsja...
Eigenlijk is het gewoon een toffe film, ook al is het nog zo domquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
White pussy grey pussy hairy pussyIf you can find better pussy... FUCK IT
dat heeft te maken met de TT, en is dus ontopic.. donders!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |