het houd je wel bezig he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat soort als A** plaatje![]()
Laat maar.
okee, ik vergeef julliequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Khalein het volgende:
[..]
Niet intentioneel denk ik, maar het overkomt je wel jaSorry
waar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat soort als A** plaatje![]()
Laat maar.
De plaatshouders voor de bierblikjes, lenen zich volgens mij ook prima voor mokken capp.quote:
white chick with pussie!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
ikkuh...
dus: tijd voor een liev plaatje
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
jah... en nou een ontopic plaatje:
[afbeelding]
moet ze wel leren stilzittenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:01 schreef Khalein het volgende:
[..]
De plaatshouders voor de bierblikjes, lenen zich volgens mij ook prima voor mokken capp.So hey...
'k Zou je nu best wel een muts willen noemen, maar dan verwijs je me weer naar het hetzelfde argument waar je nu ook al mee komt, dus tsja...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij is een Loeder ik ben een Bengeltje
donders donders donders?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
jah... en nou een ontopic plaatje:
[afbeelding]
Lekkerquote:
quote:
Graag gedaanquote:
Hoe dan ook, je verliestquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:03 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Zou je nu best wel een muts willen noemen, maar dan verwijs je me weer naar het hetzelfde argument waar je nu ook al mee komt, dus tsja...
Eigenlijk is het gewoon een toffe film, ook al is het nog zo domquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
White pussy grey pussy hairy pussyIf you can find better pussy... FUCK IT
dat heeft te maken met de TT, en is dus ontopic.. donders!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
dus dat doe jij als je niet aan het fokken bent
ik zie het verschil nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
deze is ook cool
de al bundy onder de katten;
[afbeelding]
Mwoa ik vond El Mariachi beter op zich, maar goed deze discussie is vrij zinloos, aangezien ik next to nothing van films weet en jij next to everythingquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een toffe film, ook al is het nog zo dom
Ik slaap al dagen bijna 20 uur per dag ongeveerquote:
dagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
brb, moeten even de router verplaatsen
Ben het met het 1e derde deel van die zin eens hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa ik vond El Mariachi beter op zich, maar goed deze discussie is vrij zinloos, aangezien ik next to nothing van films weet en jij next to everything
was het ijsje wel lekker?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef djenneke het volgende:
dat wou ik even melden hier
He he dat zou verdorie tijd wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik slaap al dagen bijna 20 uur per dag ongeveer
kusje eropquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef djenneke het volgende:
ik heb net aan een fruit joy ijsje gelikt, en nou doet mijn tong pijn....
nopequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
hejje mn vakantiefotoos al gezien MutZ?
dank jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef djenneke het volgende:
dat wou ik even melden hier
nu kan ik weer fijn dromen vannachtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik dacht al wel dat je er belang aan zou hechten!![]()
Dit is toch wel een beetje teveel hoor...quote:
ik ga nu een pakje sigaretten uit mijn tas strietsen... en dan steek ik een sigaret op! Doe ik gewoon!quote:
nou dat weerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje teveel hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |