We maken er doorgaans geen filmpjes meer van... Gekeken naar de aandacht die het op kan leveren, leek ons dat beter. Erbij zijn is geen optiequote:
Dat is fijn om te wetenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen zorgen, van mij kom je niet zomaar af
Baggerdebaggerquote:
To Much info = te veel informatie ( meer informatie dan hij/zij kan verwerken)quote:
true true, ik kan opeens een linkse geven terwijl je een knietje verwachtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:38 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jij bent niet altijd een van subtiliteiten, dus ik neem de nodige voorzorgsmaatregelen om mijn lijf te beschremen ja
dan neem ik een Palmpjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is fijn om te weten![]()
Pff, even capp. drinken
too en to is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef paddy het volgende:
[..]
To Much info = te veel informatie ( meer informatie dan hij/zij kan verwerken)![]()
![]()
Nee, daar bedank ik ook liever voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
We maken er doorgaans geen filmpjes meer van... Gekeken naar de aandacht die het op kan leveren, leek ons dat beter. Erbij zijn is geen optie
Waar heb jij het nou over?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
We maken er doorgaans geen filmpjes meer van... Gekeken naar de aandacht die het op kan leveren, leek ons dat beter. Erbij zijn is geen optie
Echt wel... Heb van de vorige keer nog steeds striemen op m'n rug staanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
true true, ik kan opeens een linkse geven terwijl je een knietje verwacht![]()
Zelfbescherming is echt nodig![]()
TMIquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef Khalein het volgende:
[..]
Echt wel... Heb van de vorige keer nog steeds striemen op m'n rug staan
Precies... We hebben het er verder niet meer over. Men weet nu al teveelquote:
Oja goed dat je het zegt, even de nagels vijlenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef Khalein het volgende:
[..]
Echt wel... Heb van de vorige keer nog steeds striemen op m'n rug staan
neem dan ook een plaatje van hooiquote:
Jij ongegeneerd vals loeder jijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja goed dat je het zegt, even de nagels vijlen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je neemt je pc onder de arm en haalt je palmpje?
Wat stoer![]()
![]()
welk plaatje?quote:
Zullen we Bengeltje zo'n "beercap" voor d'r verjaardag doen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou kan ik drank nuttigen en gebruik maken van mijn pc op hetzelfde moment
Ik ben niet valsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jij ongegeneerd vals loeder jij![]()
somebody help me, please...![]()
Wat denk je dat ik nu doe ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou kan ik drank nuttigen en gebruik maken van mijn pc op hetzelfde moment
zijn die er ook in capp. kopjes?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:54 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zullen we Bengeltje zo'n "beercap" voor d'r verjaardag doen?Kan ze typen en zuipen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu doe ?![]()
doe eens lief
quote:
Geen idee, maar het klinkt wel spannendquote:
Het halen ja, ik zit niet naast de water koker en zo, slimpiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
soms ga je weg om dat te doen, dus dat is dan dus een smoesje?
*lief doet:
Maak even onderscheid wil je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
U vergist zich, Loedertje is iemand anders hier op fok![]()
Niet intentioneel denk ik, maar het overkomt je wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |