das waar vooral als een superlekkere isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:34 schreef Keiichi het volgende:
Bedoel je met schuren met meisjes dat jongens er tegen aan rijen als het ware?
Beetje lichamelijk contact wilt wel eens een erectie veroorzaken, zeker als je al een tijdje droog staat.
Ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:22 schreef riceboy het volgende:
whehehe ik dacht iemand is aan het doe et zelfen met een boner
Omdat jongens met een stijve maar aan 1 ding denken en dat is sex, en als je een stijve hebt wil je het meteen doen. Denken jonge meisjes dan misschien he, het is natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:43 schreef Toon_Tetten het volgende:
ik had dat ook een keer, volgens mij was dat ook de reden dat ze wegliep. Waarom vinden sommige dat erg dan?
weheh geen idquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:43 schreef Toon_Tetten het volgende:
ik had dat ook een keer, volgens mij was dat ook de reden dat ze wegliep. Waarom vinden sommige dat erg dan?
tja, als ie een beetje "groot" is, dan voel je dat heus wel hoor...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:07 schreef -erwin- het volgende:
het lijkt me sterk dat de dames zoiets kunnen voelen terwijl er nog een spijkerbroek en een onderbroek tussen zitten
misschien bij jou pielemuisje voelen ze niets.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:07 schreef -erwin- het volgende:
het lijkt me sterk dat de dames zoiets kunnen voelen terwijl er nog een spijkerbroek en een onderbroek tussen zitten
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
misschien bij jou pielemuisje voelen ze niets.
alstie je voelt toch iets hards en groot wat normaal niet zo hard is?
maar volgens mij voelt het meisje het wel als je het goed (of fout?) doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |