Je doet of rukken alleen iets voor pubers is...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar effe geen grappen, dit gaat écht de verkeerde kant op. Ga dan naar [PUB] ofzo
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
1995 -> NOS + melk
2005 -> FOK! + bier
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Je doet of rukken alleen iets voor pubers is...
Doe elke keer 2 woorden en je kan aardig opschietenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe anderen zo snel konden posten
Dus pik ik er posts tussen uitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ach, het gaat hier ook zo snel af en toe...
Oke, ik schrok al...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het ging me om de manier waarop er over gepraat werd.
Da's ook een groot voordeel van de oude-oude layout, kan je met jezelf afspreken dat je alleen de gele of de witte leest....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe elke keer 2 woorden en je kan aardig opschieten![]()
[..]
Dus pik ik er posts tussen uit
Het is toch van recht op en neer?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar effe geen grappen, dit gaat écht de verkeerde kant op. Ga dan naar [PUB] ofzo
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:18 schreef TopStyle het volgende:
"Komt een man een café‚ binnen en zegt: "Geef mij een pilsje, voordat het gedonder begint." Even later zegt hij weer: "Geef me nog een pilsje, voordat het gedonder begint." Nog even later weer: "Geef me nog een pilsje, voordat het gedonder begint." Nu zegt de barman: "Wil je eerst even afrekenen voordat je doordrinkt?" "Zie je wel," zegt de man, "daar begint het gedonder al... "
De ervaringsdeskundige spreekt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is toch van recht op en neer?
Sorry
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Het ging me om de manier waarop er over gepraat werd.
Die gebruik ik dus nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Da's ook een groot voordeel van de oude-oude layout, kan je met jezelf afspreken dat je alleen de gele of de witte leest....
Ha Snakey!quote:
Leg mij uit hoe ik mezelf kan rukken?quote:
Leg mij uit hoe ik mezelf kan rukken?quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef TopStyle het volgende:
"Er komt een man een cafe binnen en bestelt twintig biertjes. De barkeeper tapt twintig pilsjes voor die man, en hij slaat ze achter elkaar achterover. "Geef me nog maar eens tien pils," zegt de man, en ook deze slaat hij achter mekaar achterover. Daarna bestelt hij nog eens vijf bier, en ook die slaat hij in een keer achterover. Dan stoot de man het vrouwtje dat naast hem zit aan, en zegt: "Ik begrijp het niet. Hoe minder dat ik drink, hoe zatter dat ik word." "
Dan moet er eerst plaatselijk iets ontspruitenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leg mij uit hoe ik mezelf kan rukken?
Piemeltje kweken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leg mij uit hoe ik mezelf kan rukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |