oehhh... zondequote:
Weet ikquote:
Doe ik eens een keer makkelijk, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:32 schreef rompompom het volgende:
Deze opmerking was ook wel erg makkelijk scoren hoor
'naaf trouwens
Oke dan!quote:
Neej, da's dan mijn taak, hæquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:32 schreef PrintScreen het volgende:
* Hier verstandig niet verder op ingaat
quote:
Zo een geweldige naam dat dorp, ik benijdde mijn broer toen ie daar woonde tot ik erachter kwam dat de naam niets van had met sex bier en rumquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef cerror het volgende:
Oh ja, groeten aan Johan uit sexbierum.
Ik ken hem niet, maar hij zal vast wel tof zijn.....
Bij deze!
Dan zou iedereen er gaan wonenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo een geweldige naam dat dorp, ik benijdde mijn broer toen ie daar woonde tot ik erachter kwam dat de naam niets van had met sex bier en rum
dat mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
6 biertjes, das toch wel weer een half uur voor ik WEER moet lopen....
Ik moet altijd helemaal naar beneden lopen om bier te halen. Neem dan 3 mee en kan dan weer een uurtje vooruit. Gelukkig krijg ik een eigen koelkast als we verhuisd zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
6 biertjes, das toch wel weer een half uur voor ik WEER moet lopen....
Nog films gezien?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Doe ik eens een keer makkelijk, is het weer niet goed
Gnaaf
Daar is helemaal geen plaats voor in Sexbierum...quote:
Nee... dus blijf ik maar hierquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen plaats voor in Sexbierum...
Hoe oud was je toenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo een geweldige naam dat dorp, ik benijdde mijn broer toen ie daar woonde tot ik erachter kwam dat de naam niets van had met sex bier en rum
Vandaag?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef rompompom het volgende:
Nog films gezien?
Als je 't echt goed wil doen, moet je ¿què? schrijven
38quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik moet altijd helemaal naar beneden lopen om bier te halen.
Ik moet nog steeds een koelkast, of beter een kratkoelerquote:Neem dan 3 6 mee en kan dan weer een uurtje halfuurtje vooruit.
Gelukkig krijg ik een eigen koelkast als we verhuisd zijn![]()
Duidelijk...quote:
Ik moet nog steeds een koelkast, of beter een kratkoelerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik ook
Neem dan 3 mee en kan dan weer een uurtje halfuurtje vooruit.
Gelukkig krijg ik een eigen koelkast als we verhuisd zijn![]()
Heeey.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen plaats voor in Sexbierum...
Of een beertender...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik moet nog steeds een koelkast, of beter een kratkoeler
16quote:
Jachtseizoen.quote:
In de kleine koelkast bij ons kunnen al 3 kratten laat staan in de grote... beter dan een kratkoeler dusquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een koelkast, of beter een kratkoeler
Zal er wel ff naast jaquote:
\quote:
Bang bang, you shot me down.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Jachtseizoen.
Ik pak m'n geweer alvast.
En 4L is nogal weinig als je met 6-7 man zit te drinkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
\
Die ook, maar die losse fusten zijn wel verdomde duur
Ja, die ander heeft een uitzettingsbevel gehad...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Heeey.
Nog steeds die blanke in je icoon?
22 maar, een kniesoor die daar op letquote:
Hoe duur is zo'n 4 liter fustje?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef jackson het volgende:
[..]
En 4L is nogal weinig als je met 6-7 man zit te drinken
Ik had pas van die Bavaria-fusten, en zo'n tap, 10 liter is dat en met 4 man toch nog 3 weggezet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef jackson het volgende:
[..]
En 4L is nogal weinig als je met 6-7 man zit te drinken
Zou et nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
22 maar, een kniesoor die daar op let
Verdonk zeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, die ander heeft een uitzettingsbevel gehad...
Da's extreem veel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik had pas van die Bavaria-fusten, en zo'n tap, 10 liter is dat en met 4 man toch nog 3 weggezet.
Ik krijg meteen een Kreta flashbackquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bang bang, you shot me down.
Bang bang, I hit the ground.
Bang bang, that awfull sound.
You want to shoot me down
*kippevel moment*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bang bang, you shot me down.
Bang bang, I hit the ground.
Bang bang, that awfull sound.
You want to shoot me down
'elloquote:
Ik sensation en portugalquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik krijg meteen een Kreta flashback
Jij wel?quote:
Nee mien jong!quote:
Kretaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik krijg meteen een Kreta flashback
in die volgorde ook?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:44 schreef cerror het volgende:
PISSEN, BIER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |