Leuk rijmpjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat gaat werkelijk sneller dan het licht. Voor je het weet is ie dicht![]()
Da's die pumaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk voor dier
* Brilletje aan p_p geeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk voor dier
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:26 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee man, lijkt meero p een koala in camo
Met die kekke schoenen!quote:
*vergrootglas opzetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Brilletje aan p_p geeft
Een kat natuurlijk
Vandaagff nietquote:
Geen lieve kat zo te zienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Brilletje aan p_p geeft
Een kat natuurlijk
jouw poesje behandel ik altijd met respectquote:
* Opgeeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
*vergrootglas opzet
ik zie er geen kat in
Nou is over op zich wel een optie, maar je moet toegeven dat langs andere wegen meer rendement behaald kan wordenquote:
Ligt er aan welk poesjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
jouw poesje behandel ik altijd met respect
Heej Slet sloerie Khaleinquote:
Heb nu zo'n zin in jequote:
Ze is een beetje bangquote:
Denk jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze is een beetje bang
Verder best aaibaar hoor
Ik dacht dattie dood wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:31 schreef cerror het volgende:
Oh ja, groeten aan Johan uit sexbierum.
Ik ken hem niet, maar hij zal vast wel tof zijn.....
Bij deze!
* Hier verstandig niet verder op ingaatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nou is over op zich wel een optie, maar je moet toegeven dat langs andere wegen meer rendement behaald kan worden
Deze opmerking was ook wel erg makkelijk scoren hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nou is over op zich wel een optie, maar je moet toegeven dat langs andere wegen meer rendement behaald kan worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |