jawel , maar het is niet dat ik ze allebei wil zien . maar het onzin vindt dat ze geen rekening met elkaar houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:01 schreef longinus het volgende:
Nooit van een videorecorder gehoord ?
het gaat niet om het programma specifiek , maar ik heb het ook wel eens gezien met seriesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:59 schreef Tjabbo het volgende:
heb je mooi tijd om een uurtje lekker van je af te kakken/.
brainiac
is ook niet zozeer dat het aangepast moet worden .. maar zou het een goed idee zijn dat ze een beetje rekening met elkaar houden nou snap ik dat je niet met je concurenten om de tafel gaat zitten maar een onafhankelijk clubje waar al die zenders hun programma ff dumpen die ze attendeert op dubbele programmering ... kan een scriptje ook wel maargoed... is dat nou zo'n slecht idee , denk het niet .. je gaat toch ook niet een snackbar opzetten naast een snackbar . .vechten om dezelfde klanten met dezelfde producten op dezelfde tijd en vlak naast elkaar is toch niet handig ... maar het zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:59 schreef ChrisJX het volgende:
En wie moet dan voor wie z'n programmering aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |