Ik zit ff te kijken, maar KLM rekent voor een retourtje Heathrow 98,74 aan belastingen. Dan ben je bij Easyjet inderdaad goedkoper uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:22 schreef k_man het volgende:
Het gaat hier inderdaad om KLM. Ik zou nu gratis op en neer kunnen naar bijv. Londen, maar als ik dan nog alle toeslagen moet betalen is het misschien nog wel aantrekkelijker om met Easyjet ofzo te gaan.
Alleen op verre vluchten buiten europa KUNNEN de FB-miles nog interressant zijn; en dan alleen voor gratis vluchten, niet voor up-grades want dan moet je toch al een duur ticket gekocht hebben namelijk minimaal Full Flex Fare (of heel veel mazzel en een platinum-card bij het inchecken).quote:Op maandag 19 juni 2006 18:54 schreef k_man het volgende:
Ik zit ff te kijken, maar KLM rekent voor een retourtje Heathrow 98,74 aan belastingen. Dan ben je bij Easyjet inderdaad goedkoper uit.
Leuk zeg, die Award miles.
Nee tuurlijk niet, die web@wards doen ze uiteraard alleen bij vluchten die niet zo'n hoge loadfactor hebben.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In dit voorbeeld is het dus het voordeligste om naar Curacao te vliegen in het hoogseizoen, maar het kan wel even duren eer je 100.000 miles hebt gespaard. Een andere optie is om de Web@wards (aanbiedingen met kortingen van 50%) in de gaten te houden. Bovenstaande bestemmingen staan echter zelden of nooit bij de Web@wards...
Ehm.. in januari zoals altijd?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Hik het volgende:
Ben met m'n laatste vlucht eindelijk zilver geworden. Waar blijft m'n nieuwe pasje nou?
Nee, het zijn maatschappijen in twee verschillende alianties.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef Dizzee het volgende:
Ik vlieg dus binnenkort met British Airways naar Azie. Nu heb ik alleen een membership van Delta en niet van BA. Is het mogelijk dat die miles op de account van Delta komen?
Nee en als je lid wil worden van BA moet je een membership fee dokken. AA zit ook in de OneWorld alliantie en die is gratis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef Dizzee het volgende:
Ik vlieg dus binnenkort met British Airways naar Azie. Nu heb ik alleen een membership van Delta en niet van BA. Is het mogelijk dat die miles op de account van Delta komen?
Ik kreeg zojuist een e-mail met een lijstje met landen waar je punten kan krijgen:quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef Hik het volgende:
Hmmm... ik zag het mailtje daarvan maar heb dat eigenlijk gelijk gedelete... Je moet je hier eerst voor inschrijven toch? En er stond me iets bij dat het alleen maar voor een paar landen gold, waar ik toch niet veel ben...
Priviumquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:17 schreef Delicieux het volgende:
Het zou fijn zijn als je ook voorrang zou krijgen bij de veiligheidscheck. Dat is het punt dat de meeste tijd kost. Met name op Schiphol. Voor mensen die 1x per jaar op vakantie vliegen, zal dat niet zoveel uitmaken, maar als je iedere week voor je werk ergens heen moet en snel naar huis wilt, is dat toch redelijk kut...
Voor die 5 keer per jaar dat ik op Schiphol ben ga ik niet 500 euri nvoor een priviumabonnement betalen, of hoeveel dat ook mag zijn...quote:[b]
Privium
120 euro/100 euro En je had het over een persoon die elke week op schiphol moet zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Delicieux het volgende:
[..]
Voor die 5 keer per jaar dat ik op Schiphol ben ga ik niet 500 euri nvoor een priviumabonnement betalen, of hoeveel dat ook mag zijn...
Nee, iedere week op Paris Roissy Charles de Gaulle. Da's mijn thuisluchthavenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Poepoog het volgende:
[..]
120 euro/100 euro En je had het over een persoon die elke week op schiphol moet zijn.
Met Privium passeer je rij bij de paspoort controle via een aparte ingang. De veiligheidscheck is al een tijdje niet meer direkt achter de paspoortkontrole, maar bij de afzonderlijke gates. Sindsdien zijn er nauwelijks meer rijen bij de paspoortkontrole (tenminste die keren dat ik er was) en loont het dus ook niet echt meer om die te passeren met de Privium kaart.quote:
De controles zijn er bij Schengen nog.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:23 schreef jaco het volgende:
[..]
Met Privium passeer je rij bij de paspoort controle via een aparte ingang. De veiligheidscheck is al een tijdje niet meer direkt achter de paspoortkontrole, maar bij de afzonderlijke gates. Sindsdien zijn er nauwelijks meer rijen bij de paspoortkontrole (tenminste die keren dat ik er was) en loont het dus ook niet echt meer om die te passeren met de Privium kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |