abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50606712
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef Hik het volgende:

Ik vlieg niet voor het eerst...
Voordeel van een gold-pas is dat je de stoel al door kunt geven bij de reservering. Dus wellicht zit ik straks heerlijk en zit m;n vriend ergens op zo'n rampstoel naast de wc...
Sterker nog, daar hoef je zelf geen stoel voor te reserveren, dat doet het systeem al automatisch bij gold members.(bij LH in ieder geval).
Ik vlieg vaak met een collega (geen gold member), als de vlucht niet 100% vol is, is de stoel naast mij altijd leeg. Maar denk maar niet dat hij die dan kan krijgen bij het inchecken, die is geblokkeerd.
Hij kan er dan natuurlijk later wel gaan zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door charon op 19-06-2007 12:05:29 ]
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:41:11 #282
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_50608297
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:52 schreef charon het volgende:

[..]

Sterker nog, daar hoef je zelf geen stoel voor te reserveren, dat doet het systeem al automatisch bij gold members..
Mja, maar dat hangt er natuurlijk wel vanaf naar welke bestemming (met welk vliegtuig) je vliegt...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_50609344
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Hik het volgende:

[..]

Mja, maar dat hangt er natuurlijk wel vanaf naar welke bestemming (met welk vliegtuig) je vliegt...
Niet echt, het werkt bij mij ook voor bijvoorbeeld lokale vluchten zoals Frankfurt-Dresden, met een ATR-42:

Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:15:41 #284
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_50609605
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef charon het volgende:

[..]

Niet echt, het werkt bij mij ook voor bijvoorbeeld lokale vluchten zoals Frankfurt-Dresden, met een ATR-42:
Leuk, maar wat ik bedoel aan te geven is dat ik in het ene vliegtuig op 10-raam wil zitten (tegen de businessclass aan) en in het andere op 7-raam (omdat dat dat in dat vliegtuig tegen de bc aan is).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_50609796
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:15 schreef Hik het volgende:

[..]

Leuk, maar wat ik bedoel aan te geven is dat ik in het ene vliegtuig op 10-raam wil zitten (tegen de businessclass aan) en in het andere op 7-raam (omdat dat dat in dat vliegtuig tegen de bc aan is).
Ok, ik begrijp wat je bedoelt: dat per vliegtuig de beste stoel anders is.
Maar ook dat zit blijkbaar ingebakken en wordt door het checkin systeem blijkbaar meegenomen: wél bij de nooduitgang. Niet direct achter het gordijntje, maar de rij daar direct achter (zover mogelijk naar voren, maar zonder gordijn dan..). In een 321 achter de tweezitter bij de nooduitgang zonder stoel voor je, etc.
Er zit duidelijk een stoelkwaliteit ingeprogrammeerd die automatisch matched met de passagierstatus.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:32:22 #286
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_50820646
Geregeld! Dat online boeken van Award tickets gewoon laten zitten dus... Binnen 10 minuten wordt het door de klantenservice zo voor je uitgezocht als je een flexibele reisdatum hebt!

Mijn ticket is binnen...
pi_50822630
Klopt, dat stoelen/status-systeem is automatisch geregeld

Ik hoef nooit wat te doen en zit altijd in het voorste compartiment en 4 van de 5 keer heb ik zelfs een eigen rij
pi_50900641
Ik doe mee bij KLM Flying Blue. Ben er in mei mee begonnen en na morgen ben ik Elite Silver maar dat zal wel platinum zijn na nog wat maanden. Voor mijn werk reis zo ongeveer de hele week europa af en volgende maand begint Azie. Erg fijn die mijlen.
Verder doe ik ook mee met United Mileage Plus. Ik heb daar een aantal jaar geleden vaak mee gevlogen, was toen ook silver, maar een hele tijd niks mee gedaan. Een te lange tijd bleek dit jaar toen ik weer veel ging reizen. 40.000 mijlen pleite, langer dan 36 maanden geen activiteit. Dat was echt balen. Ik natuurlijk flink pissed off opgebeld maar dat maakt niet uit, je krijgt ze er niet mee terug. Nu gebruik ik mijn KLM mijlen om tickets te krijgen en mijn mileageplus mijlen om Hilton Honors punten mee te kopen (die kun je inwisselen, erg handig). Kortom, KLM voor de tickets, Mileage Plus voor de hotelovernachtingen. Omdat Mileage Plus me een vliegticket door de neus heeft geboord met hun 36 maanden (zonder aankondiging ofzo) probeer ik de star alliance zoveel mogelijk te mijden. God, als ik er aan denk word ik weer boos.
pi_50965304
Wat ik zo hoerig vind van Flying Blue (KLM), is dat ze slechts 25% van de miles uitkeren als je tegen het scherpste tarief vliegt. Mile is mile!

Maar vlieg met Continental en je krijgt 100% van de airmiles op je Flying Blue bijgeschreven. Zo kan het ook..!

Dankzij mijn Flying Blue American Express-kaart en af en toe een vlucht naar Amerika en Zuid-Afrika loopt het toch nog op. Al weiger ik de volle mep te betalen voor een stoel om 100% miles te krijgen. Terwijl m'n buurmens véél goedkoper vliegt. Dan maar minder bijelkaar vliegen. Jammer dat er geen alternatief is om van hier naar Zuid-Afrika te gaan binnen het Sky Team...
pi_50981229
Hoe zit het eigenlijk met Delta? Die zijn ook lid van Sky Team, maar ik kon er niets over vinden.
Weet iemand of zij ook 100% van de miles "doorstorten" naar Flying Blue?
pi_50989966
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef Michiel72 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Delta? Die zijn ook lid van Sky Team, maar ik kon er niets over vinden.
Weet iemand of zij ook 100% van de miles "doorstorten" naar Flying Blue?
ja, als je met delta vliegt, gewoon je flying blue laten zien bij inchecken.. Dan krijg je gewoon mijlen.
pi_51898703
Als je een award vlucht met Flying Blue miles boekt, krijg je dan voor die vlucht zelf weer nieuwe miles?
  Moderator vrijdag 27 juli 2007 @ 21:22:27 #293
45833 crew  Fogel
pi_51898779
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:19 schreef jaco het volgende:
Als je een award vlucht met Flying Blue miles boekt, krijg je dan voor die vlucht zelf weer nieuwe miles?
Nee.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_53793301
Met Flying Blue kan je een gemaakte vlucht ook nog laten bijschrijven tot 6mnd na afloop toch? Is er ook nog een promocode voor als je lid wordt?
  Moderator maandag 8 oktober 2007 @ 22:21:10 #295
45833 crew  Fogel
pi_53801159
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Met Flying Blue kan je een gemaakte vlucht ook nog laten bijschrijven tot 6mnd na afloop toch? Is er ook nog een promocode voor als je lid wordt?
Ik heb een week of twee geleden nog gezocht naar promocodes toen ik mijn dochter inschreef, maar heb toen niks gevonden. Je krijgt automatisch 1000 (? weet het zo niet zeker meer, kan ook meer zijn) punten cadeau nadat je je eerste vlucht maakt waar je punten voor krijgt.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_53808948
Nou, ik heb inmiddels ruim 15.000 FB miles, dus wilde eens kjiken wat ik daarmee zoal kan doen. Niks dus. Alles wat ik invulde leverde 'niet beschikbaar' op, behalve een vluchtje naar Londen - waar ik niet echt op zit te wachten.
pi_53809071
Ik hoop nog een retourtje SE Asia te kunnen claimen, hoeveel miles zou dat zijn? Een retourtje London/Kopenhagen is nooit verkeerd
pi_53809281
'Met zo'n retourtje Londen schiet je anders niks op. Je krijgt wel het ticket, maar niet de toeslagen en belastingen gratis. Bij KLM ben je aan die posten al meer kwijt dan je bij EasyJet voor een heel ticket betaalt.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:03:40 #299
45833 crew  Fogel
pi_53810477
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:57 schreef k_man het volgende:
Nou, ik heb inmiddels ruim 15.000 FB miles, dus wilde eens kjiken wat ik daarmee zoal kan doen. Niks dus. Alles wat ik invulde leverde 'niet beschikbaar' op, behalve een vluchtje naar Londen - waar ik niet echt op zit te wachten.
Kijk eens bij de WebAwards...
Met de huidige aanbieding kan je voor 15k punten hierheen:
Amsterdam - Milan Malpensa 12,500 retourvlucht
Amsterdam - Nice / Zurich / London Heathrow / Teeside 10,000 retourvlucht (15000 in europe select)
Amsterdam - Tallinn 15,000 retourvlucht
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:31:53 #300
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_53811207
10k kennelijk al want 5k meer betalen voor Europe Select is alleen interessant als je een Airbus A330 hebt.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_53812391
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef Fogel het volgende:

[..]

Kijk eens bij de WebAwards...
Met de huidige aanbieding kan je voor 15k punten hierheen:
Amsterdam - Milan Malpensa 12,500 retourvlucht
Amsterdam - Nice / Zurich / London Heathrow / Teeside 10,000 retourvlucht (15000 in europe select)
Amsterdam - Tallinn 15,000 retourvlucht
Ja, ik wilde wel naar Nice, maar kon vervolgens geen datum vinden waarop dat beschikbaar is.
pi_53848888
We gaan verder in:

Frequent Flyer Programma's #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')