Sterker nog, daar hoef je zelf geen stoel voor te reserveren, dat doet het systeem al automatisch bij gold members.(bij LH in ieder geval).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef Hik het volgende:
Ik vlieg niet voor het eerst...
Voordeel van een gold-pas is dat je de stoel al door kunt geven bij de reservering. Dus wellicht zit ik straks heerlijk en zit m;n vriend ergens op zo'n rampstoel naast de wc...![]()
Mja, maar dat hangt er natuurlijk wel vanaf naar welke bestemming (met welk vliegtuig) je vliegt...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:52 schreef charon het volgende:
[..]
Sterker nog, daar hoef je zelf geen stoel voor te reserveren, dat doet het systeem al automatisch bij gold members..
Niet echt, het werkt bij mij ook voor bijvoorbeeld lokale vluchten zoals Frankfurt-Dresden, met een ATR-42:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Hik het volgende:
[..]
Mja, maar dat hangt er natuurlijk wel vanaf naar welke bestemming (met welk vliegtuig) je vliegt...
Leuk, maar wat ik bedoel aan te geven is dat ik in het ene vliegtuig op 10-raam wil zitten (tegen de businessclass aan) en in het andere op 7-raam (omdat dat dat in dat vliegtuig tegen de bc aan is).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef charon het volgende:
[..]
Niet echt, het werkt bij mij ook voor bijvoorbeeld lokale vluchten zoals Frankfurt-Dresden, met een ATR-42:
Ok, ik begrijp wat je bedoelt: dat per vliegtuig de beste stoel anders is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Leuk, maar wat ik bedoel aan te geven is dat ik in het ene vliegtuig op 10-raam wil zitten (tegen de businessclass aan) en in het andere op 7-raam (omdat dat dat in dat vliegtuig tegen de bc aan is).
ja, als je met delta vliegt, gewoon je flying blue laten zien bij inchecken.. Dan krijg je gewoon mijlen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef Michiel72 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Delta? Die zijn ook lid van Sky Team, maar ik kon er niets over vinden.
Weet iemand of zij ook 100% van de miles "doorstorten" naar Flying Blue?
Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:19 schreef jaco het volgende:
Als je een award vlucht met Flying Blue miles boekt, krijg je dan voor die vlucht zelf weer nieuwe miles?
Ik heb een week of twee geleden nog gezocht naar promocodes toen ik mijn dochter inschreef, maar heb toen niks gevonden. Je krijgt automatisch 1000 (? weet het zo niet zeker meer, kan ook meer zijn) punten cadeau nadat je je eerste vlucht maakt waar je punten voor krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Met Flying Blue kan je een gemaakte vlucht ook nog laten bijschrijven tot 6mnd na afloop toch? Is er ook nog een promocode voor als je lid wordt?
Kijk eens bij de WebAwards...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:57 schreef k_man het volgende:
Nou, ik heb inmiddels ruim 15.000 FB miles, dus wilde eens kjiken wat ik daarmee zoal kan doen. Niks dus. Alles wat ik invulde leverde 'niet beschikbaar' op, behalve een vluchtje naar Londen - waar ik niet echt op zit te wachten.
Ja, ik wilde wel naar Nice, maar kon vervolgens geen datum vinden waarop dat beschikbaar is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk eens bij de WebAwards...
Met de huidige aanbieding kan je voor 15k punten hierheen:
Amsterdam - Milan Malpensa 12,500 retourvlucht
Amsterdam - Nice / Zurich / London Heathrow / Teeside 10,000 retourvlucht (15000 in europe select)
Amsterdam - Tallinn 15,000 retourvlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |