Hartelijk dank voor uw schrijven waarin u aangeeft niet tevreden te zijn met betrekking tot het Flying Blue-programma.
Wat u heeft ondervonden komt niet overeen met de hoogwaardige service die Flying Blue haar deelnemers wil bieden. (
Hoezo niet? Het is toch een keuze van Flying Blue zelf om de vaste klant zo te naaien?Graag attenderen wij erop dat binnen de huidige voorwaarden van het Flying Blue-programma de deelnemers verschillende aantallen mijlen kunnen verdienen, afhankelijk van de gemaakte vlucht en boekingsklasse. Dit is ook in de programma voorwaarden vermeld.
Vertel mij wat nieuws, hier mailde ik juist over."Het sparen van Level- en Award Miles kan worden beperkt of uitgesloten in bepaalde reserveringsklassen of soorten tickets uitgevoerd door Air France, KLM, SkyTeam- of Airline Partners als nader beschreven in Flying Blue-publicitaties."
Dit wist ik dus al en hier mailde ik dus juist over. Helaas blijft een concreet antwoord uit op de vraag hoe dit in verband staat met het "meer waarderen van vaste klanten" zoals wordt geschreven in vrijwel elk reclamevodje dat binnenkomt via de mailbox of brievenbus.Momenteel ontvangt u voor Air France-vluchten binnen en buiten Europa 0 mijlen voor vluchten geboekt in klasse ?X?, 25% voor vluchten geboekt in klasse ?N? en 50% voor vluchten geboekt in de ?G? of ?U?- klasse.
Dat sparen schiet op deze manier inderdaad wel op. Momenteel ontvangt u voor KLM-vluchten binnen en buiten Europa 0 mijlen voor vluchten geboekt in klasse ?X?, 25% voor vluchten geboekt in klasse ?N? en 50% voor vluchten geboekt in de ?G? of ?U? -klasse.
Dat wist ik dus al, helaas gaat men verder niet inhoudelijk in op hetgeet wat ik heb geschreven. Het is echter wel fijn om te weten dat je met bepaalde vluchten maar liefst 0 miles bij je totaal kunt bijschrijven.Meer informatie over het verdienen van mijlen kunt u contact opnemen met de Flying Blue helpdesk.
Leer Nederlands. ![]()
Voor vragen zijn wij beriekbaar per telefoon op bla bla bla
Alsof je ooit iemand te spreken krijgt....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.