Met die goldcard krijg je bepaalde privileges met gewicht dat je mee mag nemen, toegang tot lounges en privileges bij inchecken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:23 schreef jaco het volgende:
[..]
Waar heb je die card zelf voor nodig? Ik heb die zelf nog nooit hoeven te tonen. Het gaat om het nummer dat er op staat. Als je online een ticket koopt moet je dat ergens intikken en komt het vanzelf in orde met de award miles.
Als je die status eenmaal hebt bereikt he, dus dat je het aantal miles hebt behaald....ben je die status dan weer kwijt als je miles opneemt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Met die goldcard krijg je bepaalde privileges met gewicht dat je mee mag nemen, toegang tot lounges en privileges bij inchecken.
Volgens mij heeft het meer te maken hoe vaak je met een vlucht van de desbetreffende maatschappij/alliantie vliegt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je die status eenmaal hebt bereikt he, dus dat je het aantal miles hebt behaald....ben je die status dan weer kwijt als je miles opneemt?
Nee, dan kun je je status gewoon behouden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je die status eenmaal hebt bereikt he, dus dat je het aantal miles hebt behaald....ben je die status dan weer kwijt als je miles opneemt?
Dus ik kan zeg maar nooit een gold status halen als ik maar 1 keer per jaar met KLM naar bv. Singapore vlieg?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:40 schreef Douwe het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer te maken hoe vaak je met een vlucht van de desbetreffende maatschappij/alliantie vliegt.
Nope. Een keer of 3 naar Singapore per jaar en je zit aan de gold status. Ik zit overigens te wachten op mijn gold card. Als ze dat ding nu ook eens opsturen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus ik kan zeg maar nooit een gold status halen als ik maar 1 keer per jaar met KLM naar bv. Singapore vlieg?
Nog een keer opbellen dan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nope. Een keer of 3 naar Singapore per jaar en je zit aan de gold status. Ik zit overigens te wachten op mijn gold card. Als ze dat ding nu ook eens opsturen.
Dat heeft weinig zin heb ik ondervonden, net zoals mailen c.q. schrijven.quote:
Heb je verder niet ergens een bewijsje dat je de Gold status hebt dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin heb ik ondervonden, net zoals mailen c.q. schrijven.
Jawel, het wordt allemaal via je account bijgehouden en dat doet men keurig. Alleen het opsturen van die kaarten duurt eeuwig. Mailen heeft weinig zin, heb al een hele collectie standaardantwoorden en bellen lukt ook niet echt. Toch jammer, want de meeste voordelen van die kaart kun je pas benutten als je dan ding kunt tonen op de airport.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je verder niet ergens een bewijsje dat je de Gold status hebt dan?
Da's wel een goeie. Mocht ik die kaart niet op tijd hebben, wat ik niet hoop, dan is dat de enige optie inderdaad. Al kun je dat ook wel photoshoppen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
Mjah kan je dan ook niet een printscreending meenemen?
Alsof die mutsjes Photoshoppen snappen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's wel een goeie. Mocht ik die kaart niet op tijd hebben, wat ik niet hoop, dan is dat de enige optie inderdaad. Al kun je dat ook wel photoshoppen.
Correct allemaal natuurlijk. Toch wel vervelend dat ik zo lang op mijn kaart moet wachten. Is toch altijd makkelijker. Bedankt voor je tips in elk geval, komen nog wel van pas vrees ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof die mutsjes Photoshoppen snappen.En anders kunnen ze aan de hand van je FF nummer en paspoort echt wel zien wat voor status je hebt.
De SAS is hier duidelijk beter: Het duurde maar 1 week na mijn 'qualifying flight' voordat ik de Silver card thuis in de postbus lag!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Correct allemaal natuurlijk. Toch wel vervelend dat ik zo lang op mijn kaart moet wachten. Is toch altijd makkelijker. Bedankt voor je tips in elk geval, komen nog wel van pas vrees ik.
Ik heb de card inmiddels binnen. Het adres staat correct vermeld allemaal, maar het is best een zooitje daar sinds de spaarprogramma's van KLM en Air France zijn samengevoegd. Tenminste, dat idee leeft bij veel mensen.quote:Op zondag 18 september 2005 10:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
De SAS is hier duidelijk beter: Het duurde maar 1 week na mijn 'qualifying flight' voordat ik de Silver card thuis in de postbus lag!
Weet je zeker dat je met het juiste adres geregistreerd staat?
PS Ik heb mijn FlyingBlue kaart ok nog steeds niet, die zou eigenlijk automatisch moeten komen als vervanging van mijn FD kaart. Vorige maand nog maar een formuliertje ingevuld voor de zekerheid, maar nog niks gehoord verder. Ik vlieg gelukkig niet zoveel met die alliantiedat het een probleem is. Plus dat het voorlopig maar een basic kaartje is
Niemand?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een frequent flyer pasje van Qantas of British Airways. Bij BA kan je er geen aanvragen als je in de Q klasse vliegt. Bij Qantas zijn er fees als je in Australie of N-Z woont. Maar zijn er ook kosten voor als je dus gewoon in NL woont? En dit (klik) geldt dus alleen als je een award vlucht wil boeken?
Meen je dat... Dus als ik een reis voor mijn moeder boek, kan ik mijn eigen FDnummer erin zetten?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is dat geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |