abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 15:32:54 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29445399
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29537137
Je hebt veel overeenkomsten met mij, alleen heb ik mijn vader nog wel. Ik ben ook vrouw, kom uit Brabant en scheel een maand in leeftijd met jou. Wat een verhaal, echt heel erg om te lezen en nog veel erger om mee te moeten maken. Heel erg veel sterkte, ik leef met je mee. *knuffel*
En volg je hart, doe wat je gevoel je ingeeft....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:59:21 #128
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29541685
Afgelopen maandag had ik echt een kutdag, toen zat ook alles tegen, maar over het algemeen voel ik me sterk in mijn schoenen staan.
Maar wat ik wel merk hoe meer we van de dag van het overlijden en de crematie afkomen hoe moeilijker ik het begin te vinden.
Nu is ook alles geregeld met instanties en krijg je "rust" alleen die rust zorgt er wel weer voor dat je tijd hebt om te piekeren, maar ja, alles komt goed zeggen ze
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_29558143
Jij en ik zitten ongeveer in hetzelfde situatie. (min of meer). Ik heb 28 juni mijn moeder verloren. Vreemd genoeg vind ik de tijd nu veel minder snel voorbij gaan dan daarvoor (voor de maand juni eigenlijk). Geen idee hoe dat komt, misschien komt dat omdat ik nog dagelijks aan haar denk..?

Sterkte ermee iig!
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
pi_29562065
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef maple-leaf het volgende:
Afgelopen maandag had ik echt een kutdag, toen zat ook alles tegen, maar over het algemeen voel ik me sterk in mijn schoenen staan.
Maar wat ik wel merk hoe meer we van de dag van het overlijden en de crematie afkomen hoe moeilijker ik het begin te vinden.
Nu is ook alles geregeld met instanties en krijg je "rust" alleen die rust zorgt er wel weer voor dat je tijd hebt om te piekeren, maar ja, alles komt goed zeggen ze
Schat,

rust is idd nu belangrijk, tijd nodig om alle puzzelstukjes bij elkaar te leggen...alle emoties door elkaar...het is een moeilijke tijd...voor iedereen...
gelukkig hou je vast aan 1 van mijn uitdrukkingen: alles komt goed...als je verloofde ben ik blij dat te horen...je bent sterk, liefdevol en vastberaden om uit deze moeilijke situatie uit te komen...samen met mijn ouders en zus steunen we je...
het is moeilijk als je iemand verliest...het is erger dan erg...vooral omdat je geen direct contact meer kan hebben, dat is heel erg moeilijk!
persoonlijk contact ga je missen en als dat niet mogelijk is, is dat pijnlijk en soms niet te accepteren...

kus van je verloofde en kellebel!

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:55:25 #131
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29562891
quote:
Op zondag 31 juli 2005 09:45 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

Dit is zo waar! het is ook zo raar, als ik mijn ogen sluit hoor ik echt zijn stem en zijn gelach, en zijn commentaar op alles
al (of pas) 2 weken na het overlijden van je vader, maar ook door mij gecondoleerd met het overlijden van je vader, ik kreeg een brok in m'n strot toen ik je verhaal en de (meeste) reacties las.

Hoe gaat het nu met je?

Wat je zegt over het 'in gedachten' horen van je vader herken ik heel erg. Bijna 5 jaar geleden is mijn oma overleden, ze was heel speciaal voor mij en toen ze stierf hield ik haar hand vast. Ik denk nog iedere dag aan haar en weet dat ze regelmatig bij mij is. Soms vertel ik haar iets en kan ik haar bijna horen lachen, ik heb het dan ook nog regelmatig tegen haar..

Ook van mij heel veel sterkte toegewenst, en ik hoop dat de wetenschap dat de band tussen jou en je vader er nog steeds is je troost biedt.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:03:30 #132
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29563011
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

al (of pas) 2 weken na het overlijden van je vader, maar ook door mij gecondoleerd met het overlijden van je vader, ik kreeg een brok in m'n strot toen ik je verhaal en de (meeste) reacties las.

Hoe gaat het nu met je?

Wat je zegt over het 'in gedachten' horen van je vader herken ik heel erg. Bijna 5 jaar geleden is mijn oma overleden, ze was heel speciaal voor mij en toen ze stierf hield ik haar hand vast. Ik denk nog iedere dag aan haar en weet dat ze regelmatig bij mij is. Soms vertel ik haar iets en kan ik haar bijna horen lachen, ik heb het dan ook nog regelmatig tegen haar..

Ook van mij heel veel sterkte toegewenst, en ik hoop dat de wetenschap dat de band tussen jou en je vader er nog steeds is je troost biedt.
Het gaat op en af, ben alleen zo bang dat ik zijn stem ooit ga vergeten, hoop dat dit nooit gaat gebeuren
pi_29569411
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:08 schreef maple-leaf het volgende:
Wat het ook is, je krijgt nog niet echt tijd om het te verwerken omdat er steeds ook andere dingen bij komen in de familie, relatieproblemen, een wachtend sterfgeval ( mijn peetoom heeft kanker waar ze niks meer aan kunnen doen), een kennis die een hele risicovolle operatie aan zijn aorta moet ondergaan en noem het maar op,

when does it stop? Waar blijft die zonneschijn...? pffff...
Niet zoeken die zonneschijn,
die wolken gaan weg wanneer zij dat willen.
die zonneschijn komt heus wel.
Misschien vandaag niet,
misschien morgen niet,
misschien niet in 2009,
maar dan wel in 2010.
en na heel veel regen voelt de zon opeens veel fijner aan!

Sterkte.

kus, mij.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:52:30 #134
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_29577279
Gecondoleerd en veel sterkte vanaf hier.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:36:37 #135
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29578040
Het valt ook altijd wel op dat als je iets meemaakt dat je dan niet de enige bent, da's wel een heel prettig gevoel, die mensen begrijpen je dan ook echt.

Maar er zijn ook mensen die je nooit zullen begrijpen, er zijn mensen in onze familie die zoiets hebben; ja die crematie is geweest nu moet je weer verder, onbegrijpelijk....
pi_29578491
Tja, mensen weten vaak niet wat ze moeten met verdriet. Hebben het gevoel dat ze dan iets moeten 'doen', terwijl ze helemaal niets hoeven te doen, hooguit een schouder en een luisterend oor bieden...

Niets van aantrekken in elk geval. Gewoon je tijd nemen en het verwerken zoals jij dat wilt doen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:36:48 #137
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29588630
eeeeeeeeeeeey sterkte joh! ( misschien laat, maar t moet gezegd worden)

T is echt kut dat zoiets je overkomt, vooral als iemand al zo lang aan een ziekte leidt.....
Vreselijk is dat.....

De enige dierbare die ik zeer goed kende was mn opa die ook was overleden,maar hij was zomaar ineens, was ie van de trap afgevallen.
Zeiden mn ouders enzo: "Ooohh het valt mee, hij is van de trap afgevallen", en toen had mn kleine neef van 6 jaar em gevonden aan de onderkant van de trap. En toen mijn ouders tegen hem praatten ging hij alleen maar onverstaanbare dingen brabbelen, wat bleek, hij was op zn kop gevallen, hersen bloeding.................brrrrrrrr...... moet er echt niet aan denken als ik iemand zo moet meemaken......

Neej echt........ Ik hoop dat je het goed kunt verwerken! Sterkte
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:42:53 #138
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29606957
Gisterenavond ben ik wat gaan drinken met een vriendin, kwam vannacht om 04.30 thuis
Vanochtende vertelde mijn moeder dat ze heel erg bang was geweest ze was bang dat ze ineens mijn vader zou zien verschijnen, en vond het ook eng om alleen te zijn.

Ik vond dit best kut om te horen want ik had mijn mobiel bij, dus ik zei ook: waarom heb je me niet gebeld??!! Maar ze zei dat ze er toch doorheen moest, petje af voor mijn moeder dus! Ik vind het toch dapper van haar dat ze door heeft gezet ondanks haar angst
pi_29607061
Jullie gaan het wel redden.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:58:32 #140
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29607297
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:42 schreef maple-leaf het volgende:
Gisterenavond ben ik wat gaan drinken met een vriendin, kwam vannacht om 04.30 thuis
Goed zo!
quote:
Ik vond dit best kut om te horen want ik had mijn mobiel bij, dus ik zei ook: waarom heb je me niet gebeld??!! Maar ze zei dat ze er toch doorheen moest, petje af voor mijn moeder dus! Ik vind het toch dapper van haar dat ze door heeft gezet ondanks haar angst
Is ook knap van je moeder. Ze zal ook wel beseffen dat het voor jou ook goed is om er met een vriendin op uit te gaan, da's natuurlijk ook belangrijk

Gun jullie zelf de tijd, en sta jezelf toe om dit soort emoties te hebben. Imo is tijd het belangrijkste 'medicijn' dat er is als je in een rouwproces zit. En erover praten als je daar behoefte aan hebt, met mensen die je begrijpen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 14 augustus 2005 @ 09:32:07 #141
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29622219
Alsof het nog niet genoeg is: ik heb een punt gezet achter mijn 3 jarige relatie en was ook nog verloofd met deze jongen.

Dit heb ik dan wel zelf gedaan, maar ik heb het niet zomaar gedaan, maar ook dit maakt het nu allemaal wat moeilijker, KUTZOOI, zo da's eruit...
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:30:03 #142
109577 2609
Paris (L)
pi_29623535
Waarom heb je dat dan gedaan
pi_29623698
Ik vind eerlijk gezegd wel dat het een 'mijn vader is overleden-topic' moet blijven en niet een 'alles in het leven van mapple-leaf is momenteel kut en ik zoek hier aandacht voor-topic'. Open dan een nieuw topic.

Aldus Tobbes,
pi_29627381
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:30 schreef 2609 het volgende:
Waarom heb je dat dan gedaan
*laat geen commentaar achter*

[ Bericht 8% gewijzigd door David Letterman op 14-08-2005 14:12:03 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:42:23 #145
109577 2609
Paris (L)
pi_29628449
Lucht je hart zou ik zeggen tegen 2609 kan je alles zeggen
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:03:10 #146
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29634239
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:37 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd wel dat het een 'mijn vader is overleden-topic' moet blijven en niet een 'alles in het leven van mapple-leaf is momenteel kut en ik zoek hier aandacht voor-topic'. Open dan een nieuw topic.

Aldus Tobbes,
Ik wilde het gewoon ff kwijt, meer niet
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:41:13 #147
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29814582
Poeh he, denk je dat het voorbij is, maar er blijft maar post komen van dingen die geregeld moeten worden, als je moet betalen dan zijn ze snel, maar als er uitbetaald moet worden gaat er een lange tijd overheen.

Ook komt er steeds post binnen met : geachte mijnheer van den dries, terwijl aan die instanties al is doorgegeven dat ie overleden is, heel pijnlijk om dat steeds onder ogen te krijgen. En dan leven we in een tijdperk waar alleen maar op 1 knop gedrukt hoeft te worden en alle gegevens zijn te zien...

Het is nu 3 weken geleden en het lijkt wel of het steeds moeilijker wordt, maandag is mijn zus jarig, hartstikke sneu, want die 2 waren 2 handen op 1 buik, dus ze heeft er helemaal geen zin in, maar ja we proberen er toch maar wat van te maken , dat had mijn vader ook gewild, gewoon doorgaan
pi_29816909
gecondoleerd, moet het ergste zijn wat je kan overkomen, het verlies van een van je ouders

veel sterkte!
Islam=facisme
  maandag 22 augustus 2005 @ 09:29:12 #149
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_29860393
Ja vandaag is het zover, de eerste gezinsverjaardag waar mijn vader niet bij is, het is een trieste dag voor mijn zus, maar we proberen er maar wat van te maken...
  maandag 22 augustus 2005 @ 09:37:56 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29860509
Sterkte vandaag en toch ook gefeliciteerd met je zus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')