Inderdaad, behalve dat dit heel verdrietig is kan ik er ook gewoon kwaad van wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef Tobbes het volgende:
Iedereen krijgt er mee te maken; maar dit is toch godverdomme veels te vroeg?
Soms lijkt/is het allemaal gewoon niet eerlijk
Sterkte.
Datzelfde geldt voor zijn nummer "Haven in zicht".quote:Op zondag 31 juli 2005 00:15 schreef capetonian het volgende:
Oh, .. en kijk even naar de tekst van het nummer 'Jeroen' van Guus Meeuwis , .... ik stond op Schiphol te wachten op mijn vliegtuig naar ZA (voor de crematie) ..... toen ik dat nummer voor het eerst hoorde ...... niet echt mijn muziek , .. maar die tekst was/is zo sterk.
Dat is mooi gezegd en heel erg waar.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:30 schreef OldSchoolFool het volgende:
Veel sterkte meid. Geloof t of niet, je komt er weer bovenop uiteindelijk.
Afscheid nemen is maar tijdelijk.
Dit is zo waar! het is ook zo raar, als ik mijn ogen sluit hoor ik echt zijn stem en zijn gelach, en zijn commentaar op allesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:04 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je hebt je vader niet verloren,
daarvoor gaf hij je te veel.
Wat hij je zei, dat blijf je horen,
van wat je bent is hij een deel.
Je komt hem overal nog tegen,
in wat je doet, in wat je laat.
Hij is en blijft voor jou een zegen,
waarvan het spoor steeds verder gaat.
Ik weet ongeveer wat je momenteel doormaakt. Ik heb op 28 juni, om ong 13.40u mijn moeder kwijtgeraakt. Ook wij hebben de behandeling laten stoppen. Me moeder was hersendood en er was geen kans meer om te herstellen (we hebben alsnog een second opinion aangevraagd bij een academisch ziekenhuis, maar ook dat mocht niet baten). Op zo´n moment brokkelt je hart gewoon uitelkaar. Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn. Maar wat je zegt:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef maple-leaf het volgende:
[...]
Hierna is ie in een coma geraakt en ...
sorry voor dit lange verhaal.....![]()
En zo is dat!quote:Het gaat niet om het lichaam dat verdwijnt, want de ziel zal verder leven,
En voor mijn geldt: iemand is pas dood als er niet meer over diegene gepraat wordt..
Het wordt nu inderdaad rustiger, de hektiek is voorbij, en nu besef je inderdaad, of beter gezegd - voel je - wat er aan de hand is. Het beste neem je wat rust, en verwerk je het op een manier die voor jou past. Sommigen praten er over, anderen juist niet. Doe wat je zelf het beste acht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:29 schreef maple-leaf het volgende:
Vandaag is de crematie geweest, het was heel mooi, precies zoals we gewenst hadden, ik heb gesproken met heel veel slikken, maar het is gelukt, en nu val ik in een gat, nu komt een beetje het besef dat hij echt nooit meer terugkomt...
Wat sterk van je dat je hebt gesproken, daar put je vast veel troost uit dat je dat nog voor je pa hebt kunnen doen! Ik wens je vooral nu heel veel sterkte toe en hoop dat jij en je naasten elkaar tot steun kunnen zijn in jullie verdriet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:29 schreef maple-leaf het volgende:
Vandaag is de crematie geweest, het was heel mooi, precies zoals we gewenst hadden, ik heb gesproken met heel veel slikken, maar het is gelukt, en nu val ik in een gat, nu komt een beetje het besef dat hij echt nooit meer terugkomt...
Knap dat je dat gedaan hebt! Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Veel sterkte!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:29 schreef maple-leaf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |