abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:07:58 #81
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37396854
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef ZeroSletje het volgende:

[..]

Daar staat planet bekend om 1 jaar stilzwijgend verlengen succes

chello is toch kut dus als je wil overstappen neem dan xs4all oid
pssst xs4all heeft dezelfde contract voorwaarden... ook 1 jaar
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37397512
topicstarter mag blij zijn met planet, die behoeden hem voor het in zee gaan met upc... ik ben upc klant geweest en raad eens waarom ik nu xs4all heb?
pi_37417388
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 02:13 schreef heiden6 het volgende:
Anyway, je moet niet zomaar alles pikken van die bedrijven. Als meer mensen zo zouden reageren op zulke dingen was UPC binnen no time failliet.

Mijn eerste voorstel was vrij onrealistisch, maar het is altijd goed om hoog in te zetten. Speltip 8 m'n reet, Holland Casino.


Moet je provider trouwens wel reageren op emails, bij zowel chello als @home had ik daar wat problemen mee
  zondag 30 april 2006 @ 00:42:23 #84
120881 thomzor
Beter stil
pi_37417779
planet is prima, wij hebben het al jaren zonder problemen :/
ik snap sommige mensen niet, en nee je moet je inderdaad niet laten naaien - wij hebben ons ADSL gratis geinstalleerd gekregen door een monteur omdat we 2x een kapotte splitter kregen

gewoon paar boze telefoontjes
pi_37419823
Ik ben zelf nu bijna klaar met die lui na ook 5 jaar abonnee geweest te zijn. Zelf wilde ik overstappen naar XS4ALL om diverse redenen. De ingangsdatum van mijn huidige contract is 6 april 2001. Ik vroeg via de mail verduidelijking over de vervaldatum van dat contract: "Uw contract vervalt op 1 april 2006" was het antwoord. Ik dus op tijd overgestapt. Zie ik opeens dat Planet Internet heeft afgehouden. Storneren en wat emails verder: "Sorry, we hebben een fout gemaakt, uw contract vervalt op 1 mei 2006". Afijn, aangezien ik absoluut geen zin had om een maand aan kosten te betalen voor een abonnement dat ik totaal niet meer heb gebruikt in die maand, stelde ik een schikking voor om 50% van de abonnementskosten te betalen om van dat geouwehoer af te zijn (12,15 euro). Als antwoord: "Wij gaan akkoord met uw voorstel. Aangezien u al voor de maand mei heeft betaald (wtf???), crediteren wij u 12,15 euro."



Overigens is het absoluut geen verkeerde provider qua stabiliteit. Ik plaats alleen kanttekeningen bij:
- hun onoverzichtelijke website
- hun interne management
- hun reactietijd
pi_37440304
Haha, anders hou je ven ZELF in de gaten wat je contractdatum is. Je hebt het immers zelf afgesloten. Alles is tegenwoordig met jaarcontracten: vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en bijv. abonnementen op tijdschriften. En dit geldt voor alle providers, heus niet alleen voor planet internet. Het is je eigen fout als je niet op tijd opzegt en val ons niet lastig vallen met je gezeik.
Can I? could I? would I?
pi_37446675
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:46 schreef xstatic1975 het volgende:
Wat een stelletje homo's, een prachtige aanbieding van UPC (20 Mb/s voor 30 euro per maand) schiet aan mn neus voorbij omdat die homo's van Planet waar ik nu ADSL van heb te verrot zijn om het contract te beeindigen, zelfs wanneer het KPN deel wordt opgezegd (waar wel een minimale duur van een maand geldt) en ze dus geen product kunnen leveren. "Tja meneer, u bent daarmee akkoord gegaan bij het afsluiten van het abonnement, over 11 maanden kunt u opzeggen".

Akkoord me reet, ik had geen keus, het was het vinkje akkoord aan of uit, en niet ik ben het er mee eens behalve....

K*T Planet Internet!!!!!!!
godverdomme wat ben jij dom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')