Ik ben zelf nu bijna klaar met die lui na ook 5 jaar abonnee geweest te zijn. Zelf wilde ik overstappen naar XS4ALL om diverse redenen. De ingangsdatum van mijn huidige contract is 6 april 2001. Ik vroeg via de mail verduidelijking over de vervaldatum van dat contract: "Uw contract vervalt op 1 april 2006" was het antwoord. Ik dus op tijd overgestapt. Zie ik opeens dat Planet Internet heeft afgehouden. Storneren en wat emails verder: "Sorry, we hebben een fout gemaakt, uw contract vervalt op 1 mei 2006". Afijn, aangezien ik absoluut geen zin had om een maand aan kosten te betalen voor een abonnement dat ik totaal niet meer heb gebruikt in die maand, stelde ik een schikking voor om 50% van de abonnementskosten te betalen om van dat geouwehoer af te zijn (12,15 euro). Als antwoord: "Wij gaan akkoord met uw voorstel. Aangezien u al voor de maand mei heeft betaald (wtf???), crediteren wij u 12,15 euro."
Overigens is het absoluut geen verkeerde provider qua stabiliteit. Ik plaats alleen kanttekeningen bij:
- hun onoverzichtelijke website
- hun interne management
- hun reactietijd