It's been awhile denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
Er staat me iets bij van een nummer dat ze hadden, vond het een heel mooi nummer. Maar ik heb geen idee meer welke dat was. Wel een redelijk bekend nummer dacht ik. Zal eens zoeken.
Bedoel je "it's been a while"?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
Er staat me iets bij van een nummer dat ze hadden, vond het een heel mooi nummer. Maar ik heb geen idee meer welke dat was. Wel een redelijk bekend nummer dacht ik. Zal eens zoeken.
Denk dat je Outside bedoeltquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
Die vind ik nou juist wel lekker weg luisteren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef Komakie het volgende:
maar 14 shades of grey vind ik maar matig.
Idd..vind ik ook, de rest is wat zware kost zeg maar, emotioneel zware muziek gewoon en shades is gewoon wat lichterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die vind ik nou juist wel lekker weg luisteren.
Ik weet niet ben niet heel erg bekend met de rest, dat kan me niet erg boeien zeg maar. Ik vind dat ze daar zo hard proberen betere muzikanten te zijn dan ze zijn ofzo. Ik vind het te gemaakt en te amateuristisch. 14 Shades is gewoon lekkere muziek die niet te hoogdraverig is...leuke muziek voor op je werk of voor in de autoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Idd..vind ik ook, de rest is wat zware kost zeg maar, emotioneel zware muziek gewoon en shades is gewoon wat lichter
Mwaaahh..amateuristisch vind ik Break the cycle niet, dysfuntion daarintegen wel..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet niet ben niet heel erg bekend met de rest, dat kan me niet erg boeien zeg maar. Ik vind dat ze daar zo hard proberen betere muzikanten te zijn dan ze zijn ofzo. Ik vind het te gemaakt en te amateuristisch. 14 Shades is gewoon lekkere muziek die niet te hoogdraverig is...leuke muziek voor op je werk of voor in de auto
Ik heb hem van 't weekend pas aangeschaft (BTC)voor 5 euroquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Mwaaahh..amateuristisch vind ik Break the cycle niet, dysfuntion daarintegen wel..
Ja, die was het (net even geluisterd)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
It's been awhile denk ik.
Das een redelijk grote hit geweest van ze.
Maar ehm... ik ben wel liefhebber, of iig was. Tegenwoordig luister ik eigenlijk niet zo vaak meer naar die cd's. Vind Break the Cycle wel een goeie cd. Dysfunction ook nog wel, maar 14 shades of grey vind ik maar matig.
Hij heeft toch ook solo iets akoustisch gedaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:10 schreef Un4 het volgende:
BTC is in mijn ogen nog steeds een topalbum, 14 shades viel mij erg tegen, ook door de wat lichtere soms zelfs blije songs. Wat ik nu hoor doet me meer aan 14 shades denken dan aan BTC. Denk dat ik deze maar weer eens oversla
Vind Aaron's muziek beter als ie depressed is
Heb k al 3x gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Laatst de cd van ALter Bridge gekocht.. ook VET!!!
Ok vooruit 1x, but make it quickquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
can i touch u now?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |