Ik verwijs je naar t VBL subforum.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef joupee het volgende:
[..]
die doen niet aan inkoppertjes.. ze hebben mazzelgoals nodig![]()
Thanks for the info.quote:
Spreektaal, padawan. Spreektaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thanks for the info.![]()
Van engelse taal heb je ook geen kaas gegeten is het wel?
Ah, nee... Ben ik niet geliefd in het Puber subforum van een internetsite?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef -Mo- het volgende:
En dan denk ik, wat doet die lullo hier terwijl toch niemand hem mag.
Zie boven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op mij kan je niet zeuren,dus quote je de andere maar?
Dan kunnen wij hem met z'n allen bashen.. vind hem trouwens opschepperig overkomenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef -Mo- het volgende:
En dan denk ik, wat doet die lullo hier terwijl toch niemand hem mag.
Gelukkig voor je heb je je ajacieden toernooi nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah, nee... Ben ik niet geliefd in het Puber subforum van een internetsite?Mijn wereld valt in duigen.
Beetje dom om op spelling en grammatica te gaan letten, het blijft het intarweb hea.quote:
Ik moet hem nageven... He spice things up a littlequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef joupee het volgende:
[..]
Dan kunnen wij hem met z'n allen bashen.. vind hem trouwens opschepperig overkomen
jij begon toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beetje dom om op spelling en grammatica te gaan letten, het blijft het intarweb hea.
Wat je bashen noemt..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef joupee het volgende:
[..]
Dan kunnen wij hem met z'n allen bashen.. vind hem trouwens opschepperig overkomen
ja zeg hallo, dat deed jij ook bij mij (en bij anderen)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beetje dom om op spelling en grammatica te gaan letten, het blijft het intarweb hea.
* Jajong wijst naar Imberr.quote:
Dat was vroeger, en in een andere context.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja zeg hallo, dat deed jij ook bij mijen als jij es een fout maakt is het niet belangrijk he
![]()
* Jajong verwijst joupee naar zijn fotoboek.quote:
quote:
Maak t me niet zo makkelijk dan.quote:
en danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
* Jajong verwijst joupee naar zijn fotoboek.
met jouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef Jajong het volgende:
Laten we het ergens over gaan hebben, dit moddergooien trekt me niet zo.
Waarom niet? Bang dat je het niveau niet aankan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |