Ik verwijs je naar t VBL subforum.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef joupee het volgende:
[..]
die doen niet aan inkoppertjes.. ze hebben mazzelgoals nodig![]()
Thanks for the info.quote:
Spreektaal, padawan. Spreektaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thanks for the info.![]()
Van engelse taal heb je ook geen kaas gegeten is het wel?
Ah, nee... Ben ik niet geliefd in het Puber subforum van een internetsite?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef -Mo- het volgende:
En dan denk ik, wat doet die lullo hier terwijl toch niemand hem mag.
Zie boven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op mij kan je niet zeuren,dus quote je de andere maar?
Dan kunnen wij hem met z'n allen bashen.. vind hem trouwens opschepperig overkomenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:10 schreef -Mo- het volgende:
En dan denk ik, wat doet die lullo hier terwijl toch niemand hem mag.
Gelukkig voor je heb je je ajacieden toernooi nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah, nee... Ben ik niet geliefd in het Puber subforum van een internetsite?Mijn wereld valt in duigen.
Beetje dom om op spelling en grammatica te gaan letten, het blijft het intarweb hea.quote:
Ik moet hem nageven... He spice things up a littlequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef joupee het volgende:
[..]
Dan kunnen wij hem met z'n allen bashen.. vind hem trouwens opschepperig overkomen
jij begon toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beetje dom om op spelling en grammatica te gaan letten, het blijft het intarweb hea.
Wat je bashen noemt..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef joupee het volgende:
[..]
Dan kunnen wij hem met z'n allen bashen.. vind hem trouwens opschepperig overkomen
ja zeg hallo, dat deed jij ook bij mij (en bij anderen)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Beetje dom om op spelling en grammatica te gaan letten, het blijft het intarweb hea.
* Jajong wijst naar Imberr.quote:
Dat was vroeger, en in een andere context.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja zeg hallo, dat deed jij ook bij mijen als jij es een fout maakt is het niet belangrijk he
![]()
* Jajong verwijst joupee naar zijn fotoboek.quote:
quote:
Maak t me niet zo makkelijk dan.quote:
en danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
* Jajong verwijst joupee naar zijn fotoboek.
met jouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef Jajong het volgende:
Laten we het ergens over gaan hebben, dit moddergooien trekt me niet zo.
Waarom niet? Bang dat je het niveau niet aankan ?quote:
Jij bent anders begonnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef Jajong het volgende:
zoals gezegd.. ik deed de iq test en sneller en beterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang dat je het niveau niet aankan ?
Oeh je weet geen dingen meer? Jammerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef Jajong het volgende:
Wellus, Nietus. Gimme a break. Ik wil wel eens weten waarom t merendeel van de mensen hier vindt dat BobNL's ban onterecht is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij bent anders begonnen.
Maar goed, verzin es een leuk onderwerp dan.
of ga weg, das eigenlijk nog beter
Omdat iedereen weet dat Bob vast niet het nieuws over doodsverwensingen had gelezenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wellus, Nietus. Gimme a break. Ik wil wel eens weten waarom t merendeel van de mensen hier vindt dat BobNL's ban onterecht is.
En ik transformeer in Spiderman als t donker is, om criminaliteit te bestrijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:20 schreef joupee het volgende:
[..]
zoals gezegd.. ik deed de iq test en sneller en beter
Maar zo werkt het niet jongeman, typisch de redenering van een pre-puberale social reject.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:22 schreef joupee het volgende:
bob is populair.. jij niet.. simple at that
Gabry post ook weer ff hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Omdat iedereen weet dat Bob vast niet het nieuws over doodsverwensingen had gelezen![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Omdat iedereen weet dat Bob vast niet het nieuws over doodsverwensingen had gelezen![]()
nooit gekeken zeker..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
En ik transformeer in Spiderman als t donker is, om criminaliteit te bestrijden.
Omdat jij (net zoals nu overigens) mensen aan het uitdagen bent en mensen een ban aansmeert.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wellus, Nietus. Gimme a break. Ik wil wel eens weten waarom t merendeel van de mensen hier vindt dat BobNL's ban onterecht is.
Ik hoef 'm ook niet zo terug eigenlijk, ken 'm niet eens.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil Bob helemaal niet terug![]()
Als je te ver gaat hoef je niet terug![]()
jupquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet jongeman, typisch de redenering van een pre-puberale social reject.
Lees nou eens door wat je zelf zegt, daar gaat het helemaal niet om. Hij breekt de regels dus wordt hij gebanned, simple as that. Ik doe niks wat tegen de policy is, dus mag ik lekker blijven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat jij (net zoals nu overigens) mensen aan het uitdagen bent en mensen een ban aansmeert.
Door in het Feedback topic te gaan lopen huilen [afbeelding]
Lees mijn edit eerst even.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lees nou eens door wat je zelf zegt, daar gaat het helemaal niet om. Hij breekt de regels dus wordt hij gebanned, simple as that. Ik doe niks wat tegen de policy is, dus mag ik lekker blijven.
Jawel hoor, tis alleen geen grote robot die van vorm veranderd nee, hij transformeert door een ander pakkie aan te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:24 schreef joupee het volgende:
[..]
nooit gekeken zeker..hij transformeert niet
![]()
ik noem dat verkleden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel hoor, tis alleen geen grote robot die van vorm veranderd nee, hij transformeert door een ander pakkie aan te doen
Reageer dan niet als je het eigenlijk wel terecht vindtquote:
Moet jij weten. Hij verandert van gedaante, wat nou net de definitie is van transformeren.quote:
Ooooooooh,nu snap ik het!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Reageer dan niet als je het eigenlijk wel terecht vindt![]()
hij wil gewoon kwijt dat het zielig is dat je om een ban vraagt en terechtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Reageer dan niet als je het eigenlijk wel terecht vindt![]()
Maar je word er niet geliefd door en mensen staan dan nu ook mes scherp tegen over je..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lees nou eens door wat je zelf zegt, daar gaat het helemaal niet om. Hij breekt de regels dus wordt hij gebanned, simple as that. Ik doe niks wat tegen de policy is, dus mag ik lekker blijven.
Tuurlijk mag dat wel, ik vroeg alleen aan de mensen die het ONTERECHT vonden, waarom ze dat vonden. En jij reageerde daar op. Die edit maakte je pas nadat ik mijn reactie daarop had gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ooooooooh,nu snap ik het!
Ik mag niet zeggen dat jij stookt ook al ben ik het met die ban(gedeeltelijk) eens.
Zeg dat dan meteen![afbeelding]
und Wurst!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef -Mo- het volgende:
Bier!
Ik vind het ook zielig dat als je niet normaal meer kan bekvechten dat je dan maar met doodsverwensingen moet komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:30 schreef joupee het volgende:
[..]
hij wil gewoon kwijt dat het zielig is dat je om een ban vraagt en terecht
Die was ik meteen daarna aan maken piem0l.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die edit maakte je pas nadat ik mijn reactie daarop had gemaakt.
En laat het mij nou net geen ene moer uitmaken of mensen mij mogen op het internet. Ik dood gewoon de tijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar je word er niet geliefd door en mensen staan dan nu ook mes scherp tegen over je..
gedaan'te: v [-n, -s] gestaltequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moet jij weten. Hij verandert van gedaante, wat nou net de definitie is van transformeren.
Post dan gewoon niksquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef joupee het volgende:
[..]
gedaan'te: v [-n, -s] gestalte
gestal'te v [-n, -s] lichaamsgedaante, postuur, uiterlijke vorm
wordt hij door dat pak groter, kleiner, dikker of dunner![]()
Kheb al n mailtje gestuurd naar forum@fok.nl van 5 alinea's, krijg je vast nogwel wat over te horen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel, ik vroeg alleen aan de mensen die het ONTERECHT vonden, waarom ze dat vonden. En jij reageerde daar op. Die edit maakte je pas nadat ik mijn reactie daarop had gemaakt.
is dat een doodverwensing van de tijdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
En laat het mij nou net geen ene moer uitmaken of mensen mij mogen op het internet. Ik dood gewoon de tijd.
Zum Feedback...quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Zum Feedback...
*maakt account naam aan met de naam 'de tijd'.
Ik vind dat als je van een kneuzige fotograaf in een rood met blauwe superheld veranderd, dat je dan wel degelijk een andere gedaante aanneemt. Ik snap dat je graag alle strohalmen om mij te 'dissen' wil aangrijpen. Maar kom dan in ieder geval met goede argumenten, quoten uit een woordenboek en het dan ook nog verkeerd gebruiken staat een beetje dom.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef joupee het volgende:
[..]
gedaan'te: v [-n, -s] gestalte
gestal'te v [-n, -s] lichaamsgedaante, postuur, uiterlijke vorm
wordt hij door dat pak groter, kleiner, dikker of dunner![]()
Toch leuk dat mensen mij de moeite waard vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Kheb al n mailtje gestuurd naar forum@fok.nl van 5 alinea's, krijg je vast nogwel wat over te horen.
Kheb vakantie en verveel me.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Toch leuk dat mensen mij de moeite waard vinden.
is t raar dat ik hem niet snap?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:38 schreef -Mo- het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die Turk:
"Beter één Turk in de hand, dan drie in het land"
Huilen dat ie deed!
Wat jij wil en nu allemaal weer gezelig doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
En laat het mij nou net geen ene moer uitmaken of mensen mij mogen op het internet. Ik dood gewoon de tijd.
mijn meningquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Fuck hey
Ik zie net dat Jajong 20 is![]()
En dan nog zo kinderachtig zijn door te gaan stoken
Whehehe.
Nee, das vrij normaalquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
is t raar dat ik hem niet snap?
en hoi Dagonet
Wat jij zegt. Gezelligheid. *pakt ijsklontjes + glas + drankjes*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat jij wil en nu allemaal weer gezelig doen
![]()
Heb je weer de blonde Turk zitten uithangen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:38 schreef -Mo- het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die Turk:
"Beter één Turk in de hand, dan drie in het land"
Huilen dat ie deed!
Dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, das vrij normaal
Maar ik had geen zin om het nog langer over dat gebitch hier te hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |