Had je ook nog vrolijke plaatjes ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:13 schreef fokME2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Klik hier om het plaatje hierboven te veranderen
Dat had ik eerst als avatar, maar dat mocht niet![]()
Die vinger door die spijker is engquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had je ook nog vrolijke plaatjes ?
Vooral die pols door snij dingen en die vinger door die spijker zijn behoorlijk euhniet vrolijk
Mwah ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Die vinger door die spijker is eng.
Dat is een ja neem ik aanquote:
Nog steeds wel vrij drukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is een ja neem ik aan
Nog steeds zo druk of kom je nu vaker fokken! ?
Oke danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Nog steeds wel vrij druk. Maar ik fok alweer wat meer, de laatste tijd
.
foeiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef martinuhhh het volgende:
Vandaag heb ik de hele dag de tijd, want ik had totáál geen zin om te gaan werken.
hij heeft een weekbanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:37 schreef martinuhhh het volgende:
Wat is er met hem dan? Ik heb weer eens wat gemist...
Ik zit ziek thuis anders moest ik ook werkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:34 schreef martinuhhh het volgende:
Vandaag heb ik de hele dag de tijd, want ik had totáál geen zin om te gaan werken.
Vandaar dat je niks zegt op msnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
Wij zijn alles nu een beetje aan het regelen met BObNL.
Dan al ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:40 schreef Brechtje het volgende:
Ik vond het een beetje te gek, een week gebanned omdat hij een slippertje maakte.
48 uur is zat.
Zondag is BObNL dus weer unbanned.dus niet over een week.
wegwezenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:47 schreef Jajong het volgende:
BOBNL![]()
Dat krijg je ervan he tsk tsk tsk tsk
lees de reactie boven jouw postquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:53 schreef Jajong het volgende:
He Imberr, nu hij gebanned is.. is jullie FOK!-relatie dan ook meteen over?
dacht t nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:53 schreef Jajong het volgende:
ik ook.. graag zelfsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:54 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb zin om iemand weg te stemmen uit dit topic
okayquote:
quote:italiaanse beenham met gebakken aardappeltjes en sla ala joupee
Hoi.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:54 schreef Jajong het volgende:
Kan niet, jammer genoeg.. Ik doe niks wat tegen de policy is.
ipv een excuus oid gaat ie gewoon gelijk weer uitlokken.. goed bezig joh..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:53 schreef Jajong het volgende:
Topgozerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef joupee het volgende:
[..]
ipv een excuus oid gaat ie gewoon gelijk weer uitlokken.. goed bezig joh..![]()
en btw.. jouw iq-test die je in 9 minuten deed en bij 90% zat, deed ik in 5 minuten en had >98%
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
We kunnen ook allemaal gewoon even normaal en aardig doen tegen elkaar?
Brave fok!kers *aai*
Okay, doe je goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef joupee het volgende:
[..]
en btw.. jouw iq-test die je in 9 minuten deed en bij 90% zat, deed ik in 5 minuten en had >98%
Ben jij even slim!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef joupee het volgende:
[..]
Hey.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
Brave fok!kers *aai*
moest even de frustratie eruit laten nadat hij gister zo heeft lopen ziekenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
Brave fok!kers *aai*
Hoiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Okay, doe je goed.
En waarom zou ik mijn excuses aanbieden, BOBJEUHNL deed net zo hard mee hoor. It takes 2 to tango.
then it should take 2 who get bannedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Okay, doe je goed.
En waarom zou ik mijn excuses aanbieden, BOBJEUHNL deed net zo hard mee hoor. It takes 2 to tango.
Hallo.quote:
Te makkelijk? En wat is dan precies te makkelijk?quote:
Hij kon t niet meer handelen, dus hij ging over de schreef. Tja..quote:
doeeg.. leuk je weer gezien te hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Te makkelijk? En wat is dan precies te makkelijk?
Mij raak je niet zo gauw hoor!
Maar! ijsmeis mag naar huis. Toedeledoki!
Haha, hou es op met voorzetjes te geven. Ik doe niet aan inkoppertjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Te makkelijk? En wat is dan precies te makkelijk?
Mij raak je niet zo gauw hoor!
Maar! ijsmeis mag naar huis. Toedeledoki!
Met zoon mentaliteit zou van Nistelrooij zo het NL elftal uit zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, hou es op met voorzetjes te geven. Ik doe niet aan inkoppertjes.
hij is ajaxied of hoe je dat ook schrijft.. hebben ze allemaal die mentaliteitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met zoon mentaliteit zou van Nistelrooij zo het NL elftal uit zijn
Klopt, maar ik vind dat ie sowieso nix te zoeken heeft daar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met zoon mentaliteit zou van Nistelrooij zo het NL elftal uit zijn
Je weet niet hoe je Ajacied schrijft, maar je weet wel hoe 'onze' mentaliteit is? Laat me niet lachen, postbode.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:04 schreef joupee het volgende:
[..]
hij is ajaxied of hoe je dat ook schrijft.. hebben ze allemaal die mentaliteit![]()
niks schrijf je naar mijn weten nog altijd met ks en niet met xquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat ie sowieso nix te zoeken heeft daar.
SCHERP HOOR IMBERRRRRRRRR, zullen we het dan meteen hebben over interpunctie. Waar jij dus niet aan doet. Snotneus.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
niks schrijf je naar mijn weten nog altijd met ks en niet met x
ik vond die omschrijving best goed bij ajax passenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je Ajacied schrijft, maar je weet wel hoe 'onze' mentaliteit is? Laat me niet lachen, postbode.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:07 schreef joupee het volgende:
[..]
ik vond die omschrijving best goed bij ajax passen![]()
Neuh jij ziet liever Babelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat ie sowieso nix te zoeken heeft daar.
en dat bewijst dat je een beetje gefrusteerd raaktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
SCHERP HOOR IMBERRRRRRRRR, zullen we het dan meteen hebben over interpunctie. Waar jij dus niet aan doet. Snotneus.
Ga maar alvast op de bank naar sbs6 kijken, want je ajacieden toernooi begin over 2 uurtjes met de voorbeschouwingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je Ajacied schrijft, maar je weet wel hoe 'onze' mentaliteit is? Laat me niet lachen, postbode.
en voor zover ik weet begint alleen de eerste letter van een zin met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
SCHERP HOOR IMBERRRRRRRRR, zullen we het dan meteen hebben over interpunctie. Waar jij dus niet aan doet. Snotneus.
Thanks for info, Sherlock.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ga maar alvast op de bank naar sbs6 kijken, want je ajacieden toernooi begin over 2 uurtjes met de voorbeschouwing![]()
Een zin begint met 1 hoofdletter,dus niet met 23.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat jij hier dus vergeet? Please.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:08 schreef joupee het volgende:
[..]
en voor zover ik weet begint alleen de eerste letter van een zin met een hoofdletter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |