ja ik spawnde constant net voor of achter jequote:Op zondag 31 juli 2005 00:24 schreef Razorback het volgende:
Was vanavond wel gezellig alleen ik was al snel weg want ik kan echt niet tegen die map Operation Clean Sweap en later zag ik dat jullie bezig waren met een andere server kom ik erin lig ik er meteen ook weer uit wegens "your internet conection failed" (of zoiets)
En Stickert.nl die elke keer onder mijn tank belandeen dan zie ik later een mannetje schiet ik erop terwijl Stickert.nl voor me staat en dan maakt hij net een kleine beweging en mijn kogels gingen dwars door hem heen
Maar ik zal morgen zorgen dat je niet onder mijn tank beland
Dus jah morgen ben ik van de partij en ik zal even voor een microfoon zorgen.
ging idd lekkerquote:Op zondag 31 juli 2005 01:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was weer eens ouderwets goed!! En goeie server btw, met alleen maar de beste maps ...![]()
ah vandaar , iedereen ging weg opeensquote:
Print screen en mailen naar EAquote:Op zondag 31 juli 2005 02:56 schreef JK het volgende:
Daar mag EA wel eens wat aan gaan doen...
Tis een 32slots server maar ik weet niet hoeveel er van hun komen. Volgens mij hebben zij vanmiddag minder members online dan wij omdat we gewoon meer members hebben. Ik denk dus dat je dit niet echt als een traditionele clanwar moet zien en dat er ook wel wat Fok!ers naar hun kant moeten.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:31 schreef BMH het volgende:
Vandaag doe ik wel mee met de war. Is het trouwens 8 vs 8 of 16 vs 16?
Ik wist dat ik iets had fout geschrevenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja ik spawnde constant net voor of achter je
en het is sickert.nl niet sTickert lol
Welk level spelen we?quote:Op zondag 31 juli 2005 10:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tis een 32slots server maar ik weet niet hoeveel er van hun komen. Volgens mij hebben zij vanmiddag minder members online dan wij omdat we gewoon meer members hebben. Ik denk dus dat je dit niet echt als een traditionele clanwar moet zien en dat er ook wel wat Fok!ers naar hun kant moeten.
Ik hoop natuurlijk van niet maar de realiteit zal denk ik iets anders uitwijzen. Ik hoop dat de hele server vol komt te zitten, met een beetje geluk moeten we dus 16 vs 16 kunnen spelen of 13 vs 13 ofzoBen benieuwd iig.
Ik heb bij hun het voorstel neergegooid om alleen de 4 urban maps erin te gooien.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:27 schreef BMH het volgende:
Welk level spelen we?
quote:Op zondag 31 juli 2005 11:41 schreef i-spy24 het volgende:
Hoe laat NL tijd wordt er BF2 gespeeld en welke server/poort?
quote:De clanwar zal gespeeld worden op de server van de FightorDie clan. Deze server is te vinden op het volgende IP-adres: 217.148.191.27 en op de volgende poort: 16567.
quote:kleine lettertjes -> [sub] of [sup] kan beiden geloof ik
of een streep door tekst? -> [s]
en nou voortaan niet zoveel meer drinken hequote:Ik ben het allemaal ff kwijt.(of ik heb nog steeds een kater van het hoelaa feest gisteravond)
Geheugenslot gecontrolleerd? geheugen zelf ook gecontrolleerd of deze misschien is doorgebrand?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:42 schreef Sickert het volgende:
Hey Bttlfld'rs ik heb een pc vraag
ik heb een P4 2,6 ghz
geforce 6600
en 512 ddr (2 strips 256 pc3200)
en ik heb daar 4 slots voor dus nog 2 over
ik heb dus gister 512 ddr pc3200 gekocht,,,
er in geprikt allemaal heel simpel enzo...
pc opgestart niks aan de hand lekker battlefield gaan spelen allemaal prime speelde super en starte lekker op enz enz
na een tijdje (net in de avond toen iedereen online was) ging ineens mijn pc uit! starte automatisch opnieuw op en ging helemaal aan de flip
opstarten uit, opstarten uit, opstarten uit enz enz :S
ik dacht dus meteen aan het geheugen en heb dat er uitgehaald... en toen was het weg..
wat kan dit zijn? kapot geheugen of? iets anders?
want als ik het er terug in prik gaat mn hele pc weer aan de flip :S.....
*hulie*
om te voorkomen dat we allemaal door onze team member ispy24 worden afgeknald om dat hij .. mensen die niks uitvoeren en omdat hij nog half bezopen isquote:Op zondag 31 juli 2005 11:41 schreef i-spy24 het volgende:
MOGGU..
Een zonnige ochtend,bloedje heet nu al (+/- 101 F) en weer een dag om maar snel richting het water te gaan...
Vraag:
Hoe laat NL tijd wordt er BF2 gespeeld en welke server/poort?
Totlslot:
Kan iemand ff weer de code-tags neerzetten m.b.t. kleine lettertjes of een streep door tekst?
Ik ben het allemaal ff kwijt.(of ik heb nog steeds een kater van het hoelaa feest gisteravond)
Er is een programmatje voorquote:Op zondag 31 juli 2005 12:57 schreef Sickert het volgende:
aan mn geheugen slot zal het niet liggen want ik heb nu die 2 van 256 al in alle sloten gehad.. ik denk dat het aan die van 512 ligt. waar aan kan ik zien dat het is doorgebrand?
ik wel ja, welke server?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:28 schreef Silver_Shark het volgende:
zin een paar potjes iemand?
Zet je geheugensnelheid eens terug van 200 mhz naar 166 mhz in je bios. Lame, maar dat hielp bij mij wel eens...quote:Op zondag 31 juli 2005 12:57 schreef Sickert het volgende:
aan mn geheugen slot zal het niet liggen want ik heb nu die 2 van 256 al in alle sloten gehad.. ik denk dat het aan die van 512 ligt. waar aan kan ik zien dat het is doorgebrand?
quote:
I-spy ik pest je alleen maarquote:Op zondag 31 juli 2005 13:36 schreef i-spy24 het volgende:
@'Sickert':
Nou kan ik netzo als jij flauw gaan reageren maar ben gelukkig niet zo als jij duss:
Het ligt gewoon aan je geheugen wat schijnbaar conflicteert met je slots.
Niks nieuws komt regelmatig voor bij dit soort zaken.
Daarom is het altijd handig vooraf te checken wat het beste is voor je PC.
Meestal is Kingston het meest veilige zeg ik altijd
(beetje de cocacola onder de geheugen-chips waar je zelden een buil aan kan vallen)
PS:
' UnleashMitch' dank voor je tips was het even kwijt allemaal maar was ook zo gzwellig he
Dan was jij degene die ik zag rijden met een vliegtuigquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef Razorback het volgende:
Kan nu ook eindelijk mijn vliegtuig aan de grond houden en wel vooruit komen
Jammer dat je dan geen flares kan lossen en je dus een sitting duck was voor m'n TOWquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef Razorback het volgende:
Kan nu ook eindelijk mijn vliegtuig aan de grond houden en wel vooruit komen
Sorry hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef Droopie het volgende:
SWITCH CHANNELS!!!!!!!!!!!! zonder het tachtig keer te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |