Ik stel voor om een voortplantingsverbod in te schakelen bij mensen die verdacht worden van breezoreske praktijken.quote:Geachte mensen bij MTV/TMF,
Via deze weg wil ik jullie bedanken voor het consequent verneuken van mijn leefwereld.
Bij de komst van de nieuwe hiphop-sensatie 'Goldy' was het voor mij, en met mij nog velen, de maat vol.
Dankzij het aanhouden van dit soort 'mensen' houden jullie de breezer-generatie zeker nog vele jaren in stand. Geld is natuurlijk een der belangrijkste dingen hier op deze aarde, maar denk eens na:
Deze zogenoemde breezer-generatie is te lomp voor woorden. Het zal nooit wat met ze worden en ze zullen geld van onze gemeenschap opslurpen tijdens hun zoektocht naar het ultieme. En met het ultieme bedoel ik dus een handtekening van de heer 50 cent, mevrouw Jennifer Lopez of zelfs de 'jeugd' van tegenwoordig (het zegt het feitelijk al). Hier maakt u handig mis/gebruik van en zo verdient u een aardige boterham. Niet slecht, zullen velen van u denken. Maar zodra deze 'gedrochten' de respectabele leeftijd van een jaar of 25 gehaald hebben zal hun interesse dalen en verdient u vrijwel niets meer aan hen. Maar u heeft toch een jaar of 12 aardig aan hen verdient.
Nu komt het grootste probleem: Ze kunnen niets. Het zijn achterlijke, mongolide, kleinzerige mensjes die geen goede opleiding genoten hebben en zo de bijstand zullen inschieten. En wie mag dit gaan betalen? Juist, u en ik. Herrinert u zich het informatieve programma 'Gabbers en Gasten'? Dat waren er nog maar een paar. Stelt u zich eens voor dat dit zooitje ongeregeld zichzelf voortplant. 'Heerlijk, nog meer klantjes', zult u zeggen. Maar denk na, we zitten in een vicieuze circel waardoor steeds meer mensen uitkeringstrekkers zullen worden. Na een jaar of 12 houden ook zij het voor gezien.
Ik pleit voor breezer-vrij beeldmateriaal. Daarom vraag ik u uw non-informatieve uitzendingen te staken en over te schakelen op intellectuelere programma's, waardoor onze jeugd eerder in zien dat ze op het randje van een ravijn staan en elk moment naar beneden kunnen storten.
Heel misschien valt Nederland nog te redden, maar daar hebben we uw hulp voor nodig. Uw reikwijdte is vele malen groter dan spandoeken die over de A4 hangen.
Met vriendelijke groet,
Poncho
Laten we omstebeurt deze brief sturen tot ze er gillend gek van worden.quote:
Kun je ook ddossen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik wil ook sturen..Wat een nonsens crap die hedendaagse muziekwereld.
Ik ben al op de site aan het zoeken, maar mijn zoektocht heeft tot nu toe vrij weinig opgeleverd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef BobRooney het volgende:
Wat is het adres?
Onder andere.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:54 schreef nietzman het volgende:
Wat dacht je: "Ze zullen bij TMF nog niet genoeg pleepapier hebben"?
Andere mensen verwijten dat ze 'geen goede opleiding genoten hebben' en zelf "herrinerd" schrijven ?quote:die geen goede opleiding genoten hebben en zo de bijstand zullen inschieten. En wie mag dit gaan betalen? Juist, u en ik. Herrinerd u zich
Lees eens wat ik eronder geschreven heb helder licht.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:56 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Andere mensen verwijten dat ze 'geen goede opleiding genoten hebben' en zelf "herrinerd" schrijven ?
* L.Denninger mompelt iets over pot en ketel enzo
Mannen he kunnen geen 2 dingen tegelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Lees eens wat ik eronder geschreven heb helder licht.
Ik was tegelijkertijd aan het ontbijten dus moest je niet zo op spellingsfouten letten.
Ga zelfs eens een cursusje 'hoe leer ik lezen' doen.
Daar heb je gelijk in, maar destijds gaven mensen daar nog niet massaal hun leven voor op.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:59 schreef RM-rf het volgende:
Zieliger dan hersenloze breezer-babes, zijn de net 19-jarige after-breezahs (apperetietfjes),
wiens muzieksmaak nog in 2001 is stil blijven staan en neo-romantische gedachtes hebben aan de muziek van 4, 5 jaar terug ... en dan gaan klagen over 'de jeugd van tegenwoordig'....
Zonder je wereld te willen verpesten, maar 5 jaar terug was er ook al kut-muziek op de televisie en radio, die veelal eindeloos herhaald werd en getuigde van een eindeloze stompzinnigheid ...
Dat is geen nieuwe uitvinding...
[afbeelding]
vlnr Patty Brard, Marga Scheide en José Hoebee
Deze in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mannen he kunnen geen 2 dingen tegelijk![]()
Zo probeert ze zich wel te profileren, ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:03 schreef T1andonly het volgende:
Is Goldy niet de gangsta-bitch uit Nederland?
Nee, destijds lag het allemaal aan José wat er vervolgens met Patty Brard's leven gebeurde ... ik bedoel, Patty had alles in zich om hersenchirurg te worden of een nobelprijs voor de Natuurkunde te winnen... maar enkel en alleen door José raakte Patty aan lager wal, José dwong haar die cocaine te gebruiken, en een alcoholiste te worden .... kut-Joséquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar destijds gaven mensen daar nog niet massaal hun leven voor op.
Een leider is opgestaan. Hoezeequote:
quote:dj know-how even terug naar z'n 3
de puntjes op de i, weet je wel weet je nie?
Mijn naam is goldy, de rol die ik speel is pas 13 lentes jong,
maar ik heb het net zo druk als hong kong (wioew).
Spring in de ring en doe m'n ding.
Yo, niet dat je denkt dat ik ergens in een kinderkoor zing
Ik swing onderdoor of haal je schouders op.
Je wilt me uitproberen, stroop gerust je mouwen eerst op,
en je weet dat de goldy niet stopt.
Vergeet je barbie pop en al die autodrop, op is op.
Hé yo, Extince hoge bomen vangen veel wind,
doe een stap naar voor vertel ons wat je daar van vindt.
Ah, ik dacht dat jij het over de fans had.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, destijds lag het allemaal aan José wat er vervolgens met Patty Brard's leven gebeurde ... ik bedoel, Patty had alles in zich om hersenchirurg te worden of een nobelprijs voor de Natuurkunde te winnen... maar enkel en alleen door José raakte Patty aan lager wal, José dwong haar die cocaine te gebruiken, en een alcoholiste te worden .... kut-José
Ik stel voor om Patty Brard heilig te laten verklaren en tot schutspatroon voor alle breezer-meisjes te verklaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |