hoi Qquote:
vroeger werden alle posts boven die van mij gewist als ik te laat was met de FIPOquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:25 schreef Ole het volgende:
tja... Nou ja, volgende topic beter dan maar![]()
Toen ik dat nog kon ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef laffer het volgende:
vroeger werden alle posts boven die van mij gewist als ik te laat was met de FIPO![]()
Vroegah!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:33 schreef laffer het volgende:
vroeger werden alle posts boven die van mij gewist als ik te laat was met de FIPO![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef Vroegah het volgende:
[..]
JA, WAT MOT JE NOU WEER VAN ME MAN!!!![]()
[..]
Schreef jij vroeger ook poepen met lange oe?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:58 schreef Vroegah het volgende:
[..]
je moet er niet op in gaan hoor, ik heb het idee dat het een kloon isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Schreef jij vroeger ook poepen met lange oe?
Pas maar op, ze bijten allemaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef Skaai het volgende:
Er komen 20 mensen die ik niet ken
Ik ben bang
ja ik heb ze geteld
Oh dan kom ik juist.quote:
kijk maar eens in mijn fotoboek, dan zie je hoe ik er uit zie, en dan weet je dat je niet bang hoeft te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef Skaai het volgende:
Er komen 20 mensen die ik niet ken
Ik ben bang
bang niet nee, ik denk dat bevreesd een beter woord isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef laffer het volgende:
[..]
kijk maar eens in mijn fotoboek, dan zie je hoe ik er uit zie, en dan weet je dat je niet bang hoeft te zijn![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dan sta ik er nog niet eens tussen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:23 schreef laffer het volgende:
[..]
kijk maar eens in mijn fotoboek, dan zie je hoe ik er uit zie, en dan weet je dat je niet bang hoeft te zijn![]()
Metal ass:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh dan kom ik juist.
Bite my shiny metal ass
[..]
Jezus zeg, wimp.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ga skaai ontmoeten.
nou durf ik niet meer....
*post veilig stelt*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh dan kom ik juist.
Bite my shiny metal ass
het is...skaai!!!quote:
donequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef static het volgende:
Kan iemand Sunnie er even bijzetten svp?
hoeft niet hoor, ik ben tegenwoordig bij de jehova getuigequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bang niet nee, ik denk dat bevreesd een beter woord is.
Ben ik blij dat strijp aan de andere kant van eindhoven ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef laffer het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, ik ben tegenwoordig bij de jehova getuige![]()
Ach joh, dat zijn allemaal kleine lieve poppetjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is...skaai!!!
scandy, jerney, semmie, caelum, MUUS, Yvonne, Barb....
mjwa, dat wel ja, daarom!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef static het volgende:
[..]
Ach joh, dat zijn allemaal kleine lieve poppetjes.![]()
*wegduikt*
Oh, als je dat al eng vind moet je zeker bij mij uit de buurt blijvenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is...skaai!!!
scandy, jerney, semmie, caelum, MUUS, Yvonne, Barb.... all those big mouthed women I've met without kleerscheuren, maar skaai.... haar reputatie is haar voorgegaan.
ik word nu al zenuwachtig
Dat is sowieso altijd verstandig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, als je dat al eng vind moet je zeker bij mij uit de buurt blijven.
met jou wil ik juist bier drinkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij bent gewoon aaibaar. Zelfs ik heb jou overleefdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aaibaar is een rekbaar begrip.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij bent gewoon aaibaar. Zelfs ik heb jou overleefd.
Uh-huh, ze heeft een mes, dude.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
en ik heb een kanon met een soort van pepperspray (hangt er vanaf wat ik de avond ervoor gegeten heb)quote:
Dat klopt. M'n kat is ook aaibaar, en toch heb ik daar al wat littekens aan over gehoudenquote:
Daaaaarlingk.quote:
Of wanneer hij op andere wijze voor voldoende drank zorgtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef Jerruh het volgende:
alleen als jesus pot voor de meet mag ie hier zijn vind ik!
ach, grachten volquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of wanneer hij op andere wijze voor voldoende drank zorgt.
is dat jóuw voetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef laffer het volgende:
hoeft niet hoor, ik ben tegenwoordig bij de jehova getuige![]()
Heb ik een reputatie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is...skaai!!!
scandy, jerney, semmie, caelum, MUUS, Yvonne, Barb.... all those big mouthed women I've met without kleerscheuren, maar skaai.... haar reputatie is haar voorgegaan.
ik word nu al zenuwachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |