quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:56 schreef static het volgende:
Ik heb me niet weten te verbergen voor de camera's, dat is wat minder; dus morgen op de televisie.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
Op AT5 dus, wat niemand kan ontvangen..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even HW'tje lief aankijken of hij het voor ons op neemt!
Och.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
Op AT5 dus, wat niemand kan ontvangen..
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even HW'tje lief aankijken of hij het voor ons op neemt!
Nog geen doorgiftequote:
Daar staat Hoogeveen niet bij.quote:
UIteraard.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
Je hebt wel een DVD-brander?
Voorzover ik begrepen heb is het alleen aan het einde te zien, met een beetje geluk was ik net even een plasje aan het doen; het was per slot van rekening een speciaal ingelaste Zwoele Stad; daar draait het om de gasten.quote:
Het wordt vanavond driemaal uitgezonden.quote:
Nou.....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
L&S meets zijn volgens mij toch veel leuker dan celeb-feestjes.
Weet ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:48 schreef static het volgende:
[..]
Het wordt vanavond driemaal uitgezonden.
Ohwja, heb je mailtje gehad, maar je begrijpt best wel dat ik 'wat' brak ben en liever thuisblijf hè?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
L&S meets zijn volgens mij toch veel leuker dan celeb-feestjes.
Nee joh, daar snap ik nou he-le-maal niks van!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:50 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, heb je mailtje gehad, maar je begrijpt best wel dat ik 'wat' brak ben en liever thuisblijf hè?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee joh, daar snap ik nou he-le-maal niks van!.
Aan het einde pas.... Maar zoals gezegd, het kan zijn dat ik net even weg was.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:07 schreef Ole het volgende:
Nog niet in beeld geweest....
Nee, wij hadden de VIP stoelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef Ole het volgende:
Sta je nu achter een boom?
Oh, het was meer een uitglijdertje van de cameraman dusquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Nee, wij hadden de VIP stoelen.
Maar als de camera iets was uitgezoomd vanaf de trap (nee, geen inkoppertjes nodig) dan had je ons zien zitten.
Na de uitzending werd een compilatie vertoond van bloopers, leuke stukjes, interviews met mensen op straat over zijn vertrek (wist niet dat hij zo populair was), etc. gepresenteerd als het nieuws door Wilson. Toen kwamen er wel wat traantjes.quote:
Ik verborg mij achter een hoge pief van RTL; dus ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:39 schreef Ole het volgende:
Ging wel snel hoor..
Jij zat toch op die rij erachter?
Voorspelbaar he.quote:
ik ben altijd te laat voor de FIPOquote:
tja... Nou ja, volgende topic beter dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |