Samen met HWquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:32 schreef Skaai het volgende:
MissBliss kan toch op de bank?
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:36 schreef Skaai het volgende:
Gaan wij gezellig in 't bed van HeatWave slapen. Zie je, probleem opgelost.
Stapelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:.
Nee, dat gaat toch echt niet gebeuren, of jullie moeten samen op een 1 persoon matras in de huiskamen willen.
Dan heb ik wel wat meer in de handquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk het wel heel erg in de hand he?.
Dat zit bij skaai wel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan heb ik wel wat meer in de hand![]()
Joh..quote:
Tafeltje op zij en dan een 2-persoonsluchtbed erin moet toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:.
Nee, dat gaat toch echt niet gebeuren, of jullie moeten samen op een 1 persoon matras in de huiskamen willen.
en geen privacy hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tafeltje op zij en dan een 2-persoonsluchtbed erin moet toch geen probleem zijn?
Huh?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Och... vraag Q. eens... volgens mij moet je zelfs je best doen om dat te overstemmen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:56 schreef static het volgende:
Ik heb me niet weten te verbergen voor de camera's, dat is wat minder; dus morgen op de televisie.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
Op AT5 dus, wat niemand kan ontvangen..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even HW'tje lief aankijken of hij het voor ons op neemt!
Och.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
Op AT5 dus, wat niemand kan ontvangen..
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even HW'tje lief aankijken of hij het voor ons op neemt!
Nog geen doorgiftequote:
Daar staat Hoogeveen niet bij.quote:
UIteraard.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
Je hebt wel een DVD-brander?
Voorzover ik begrepen heb is het alleen aan het einde te zien, met een beetje geluk was ik net even een plasje aan het doen; het was per slot van rekening een speciaal ingelaste Zwoele Stad; daar draait het om de gasten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |