Doel van een meeting is toch ook mede om anderen te leren kennen??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar van de crew ken ik er maar zeer weinig, van de users des te meer.
Je, of om de mensen te ontmoeten waar je dagelijks mee chat. Dus dat ze niet helemaal onbekend meer zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doel van een meeting is toch ook mede om anderen te leren kennen??
Mensen zoals Skaai en ik dusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je, of om de mensen te ontmoeten waar je dagelijks mee chat. Dus dat ze niet helemaal onbekend meer zijn.
ja, zit ook wat inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je, of om de mensen te ontmoeten waar je dagelijks mee chat. Dus dat ze niet helemaal onbekend meer zijn.
Ja, jullie zijn de enige twee.quote:
Maar dat komt omdat je een kansloze meetingnerd bent zonder vrienden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik vrijwel iedereen ken van gezicht ook die komt.
je weet het bij een gladjanusquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Buk je te ver, hou dan een hand voor je ster?
Oh ja dat zal het zijn bedankt gluiperig rattekopjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je een kansloze meetingnerd bent zonder vrienden.
Ik kan uit persoonlijke observatie bevestigen dat ie er iig één heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net als ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
JIJ KOMT!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Ehm heel mss kom ik toch... maar echt heeeeeel misschien
Ja en Almere is 30 minuten treinreiden vanaf Amsterdamquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik zou iemand wel een slaapplaats aan willen bieden, maar dat betekent mee terug naar Gouda rijden als ik naar huis ga en de volgende dag met die vissekop ontbijten want ik moet 'vrijgezellig' doen...
En ik denk dat de meesten niet zitten wachten op een uurtje rijden na afloop...
Dus slaapplaats bij jou??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en Almere is 30 minuten treinreiden vanaf Amsterdam
He Orange, mijn ouders zijn dan niet thuis he.
Hotelkamer??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
Alle middelen voor een hete nacht, kan het nog niet doorgaan!
Bummer!
Hallo, ALMERE!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:15 schreef HeatWave het volgende:
gaan er geen nachttreinen naar Almere dan??
Samen met HWquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:32 schreef Skaai het volgende:
MissBliss kan toch op de bank?
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:36 schreef Skaai het volgende:
Gaan wij gezellig in 't bed van HeatWave slapen. Zie je, probleem opgelost.
Stapelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:.
Nee, dat gaat toch echt niet gebeuren, of jullie moeten samen op een 1 persoon matras in de huiskamen willen.
Dan heb ik wel wat meer in de handquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik werk het wel heel erg in de hand he?.
Dat zit bij skaai wel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan heb ik wel wat meer in de hand![]()
Joh..quote:
Tafeltje op zij en dan een 2-persoonsluchtbed erin moet toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:38 schreef HeatWave het volgende:.
Nee, dat gaat toch echt niet gebeuren, of jullie moeten samen op een 1 persoon matras in de huiskamen willen.
en geen privacy hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tafeltje op zij en dan een 2-persoonsluchtbed erin moet toch geen probleem zijn?
Huh?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Och... vraag Q. eens... volgens mij moet je zelfs je best doen om dat te overstemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |