He? Wat? Ik zit naar Las Vegas te kijken.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:38 schreef gelly het volgende:
Kun je AT5 ook online bekijken static ?
Dat is een uitdrukking druifquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och
toen ik zei dat ik homo/bi/.whaevah was, waren het er ook opeens de helft minder hoor.
maar dit is niet kut bedoeld ofzo...
Ik vind jou een leuke jongen.quote:
Doe nou niet.quote:
ik echt niet, schotel hèquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Ole het volgende:
Niemand heeft hier AT5 hoor..
Oeh..quote:
nuh, zoveel spullen heb ik ook weer nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:05 schreef static het volgende:
Zegge, even over de verhuizing, hoeveel mensen wilden meehelpen? Een stuk of vijf?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, zoveel spullen heb ik ook weer niet
we zijn nu met 4 mensen![]()
Volgens mijn 'laatste voyeur' niet!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:43 schreef static het volgende:
[..]
He? Wat? Ik zit naar Las Vegas te kijken.
er wordt niks geklustquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:07 schreef static het volgende:
[..]
Ah, ok.
Maarre, ik ga niet klussen ofzo en ik blijf op veilige afstand van de Ikea-bouwdozen e.d.
Ik ben namelijk de persoon die het begrip 'twee linker handen' heeft uitgevonden.
Hee meis!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:08 schreef Dakota het volgende:
*EVEN STATIC EEN KUSJE GEEFT*
Ohw, op die fiets.quote:
Nightynight.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Skaai het volgende:
Terusten!
Ja, dat gaat me wel lukken. Sjouwen enzo ook wel hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef laffer het volgende:
[..]
er wordt niks geklust![]()
als je komt helpen zou het mooi zijn als jij bij de bus kan blijven zodat ie niet leeg geroofd word, en misschien ff de lift terugsturen/ deur openhouden enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |