Het wachten is nu weer op Yukie Bquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:15 schreef LostFormat het volgende:
Nieuw? Die zat toch ook al Extince's playbackshow?
ja preciesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:29 schreef LangeJan het volgende:
Goldy uit de Zoete Inval![]()
Eyo Extince, hoge bomen vangen veel wind
Doe een stap naar voor, vertel ons wat je daar van vindt
Ik vindt het persoonlijk een erg irritant nummer met de hele tijd die GOLDY er door.....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:45 schreef Biancavia het volgende:
Ik begrijp gewoon niet waarom een eerste liedje wat je uitbrengt over jezelf moet gaan en hoe goed je wel niet bent. Maar goed, dat zal er wel bijhoren ofzo.
maar je begrijpt wel waarom een eerste nummer moet gaan over je grote liefde die wij toch niet kennen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:45 schreef Biancavia het volgende:
Ik begrijp gewoon niet waarom een eerste liedje wat je uitbrengt over jezelf moet gaan en hoe goed je wel niet bent. Maar goed, dat zal er wel bijhoren ofzo.
Ja verdomme man, ik zat al naar harde nipples te zoeken. Je bedoelde gewoon die dikke jasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:25 schreef The_Mavericks het volgende:
ze heeft het koud.
Yukie B heeft een hééééle tijd terug al een clip uitgebracht...quote:
Nou, héééle tijd, jaar of 4 geleden ofzo, stukkie later dan Zoete Inval iigquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:14 schreef Ronno het volgende:
[..]
Yukie B heeft een hééééle tijd terug al een clip uitgebracht...
''Watnou?'' als ik me goed herinner
Schone lei, schone schone lei!quote:overigens was Zoete Inval van Extince wel gaaf, hoewel ik normaal hiphop of rap geen ene drol aan vind...
Jahaaa!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:11 schreef ogrish het volgende:
Doet zij trouwens ook de stem in het nummer viervoeters?
nou... op zich heb ik best interesse, ware het niet dat mijn piemel te klein is om iets uit te kunnen wonenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:55 schreef Ratt het volgende:
ohhhh ik vind dat zooooooooooooooon onprettig persoon, zijn er niet een paar vrijwilligers die haar even goed oraal en anaal willen uitwonen?![]()
Yeah whateverquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:34 schreef R-Mon het volgende:
Eindelijk weer eens iets voor ons Zaankanters om trots op te zijn.
jij ook met je vriendje uit den haagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:27 schreef ScudRaket het volgende:
Dat mens heeft een stevige kontneuksessie nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |