quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:43 schreef Bennie_K het volgende:
Vooralsnog vind ik het de zoveelste miskoop..maar er zullen weer van die supporters zijn die tegen beter weten in blijven vasthouden aan: "Ja maar hij moet nog wennen aan het Ajaxsysteem bla bla.." Ik zie het voorlopig aan, maar beter wordt dat excuus niet heel het jaar gebruikt
1 fucking oefenwedstrijd, die toevallig live op tv uitgezonden is en meneer heeft zijn mening al klaar. Wat nou wanneer de wedstrijd tegen Bielefeld, waarin hij schijnbaar wel erg goed speelde, uitgezonden was? Dan was het hosanna geweest.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:43 schreef Bennie_K het volgende:
Babel speelde idd wat egoistisch..maar dat kwam deels doordat Rosenberg als een dooie lul op een eilandje bleef hangen..als je eerste Ajaxspits wil zijn moet je echt wat meer de bal opzoeken en jezelf aanbieden.
Vooralsnog vind ik het de zoveelste miskoop..maar er zullen weer van die supporters zijn die tegen beter weten in blijven vasthouden aan: "Ja maar hij moet nog wennen aan het Ajaxsysteem bla bla.." Ik zie het voorlopig aan, maar beter wordt dat excuus niet heel het jaar gebruikt
Ik dacht dat onze Harry nog een keer op de lat schootquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Bennie_K het volgende:
Ajax had trouwens nul schoten op doel, dat zegt wel veel over die Rosenberg
Sneijder 1cm naast, maar dat is dan weer niet op doelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze Harry nog een keer op de lat schoot
dat kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze Harry nog een keer op de lat schoot
Yeah right.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
Rosenberg groeit uit tot topscorer let maar op
Da's net zo'n onzin als zeggen dat hij een miskoop is. Of ben jij Jomanda?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
Rosenberg groeit uit tot topscorer let maar op
Zlatan heeft nooit 3 keer in 1 wedstrijd gescoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1 fucking oefenwedstrijd, die toevallig live op tv uitgezonden is en meneer heeft zijn mening al klaar. Wat nou wanneer de wedstrijd tegen Bielefeld, waarin hij schijnbaar wel erg goed speelde, uitgezonden was? Dan was het hosanna geweest.
Hij werkte hard, was ongelukkig in zijn acties maar liet wel zien dat hij snelheid heeft. Balverlies probeerde hij ook snel weer te herstellen.
Als ie morgen 3 keer scoort is ie zeker gelijk een nieuwe Zlatan ?
Ja, en dan Maduro naar het middenveld. Galasek eruit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop het, maar dan wel centraal
Zeker van een Gazzetta lezer vernomen:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Francesco Coco naar Amsterdam onderweg is om voor ons te tekenen.
quote:Infine Coco ieri ha lasciato il ritiro dell’Inter e oggi volerà in Olanda per chiudere con l’Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |