Dat ben ik met je eens, de defensie kwam vrij onzeker en zwak over. Met name Grygera vond ik geen beste wedstrijd spelen. Maduro is niet erg geschikt voor de verdediging en Heitinga vond ik ook onzeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie actie van Mitea, om vervolgens twee minuten later weer de knullige vlo te gaan uithangen...
Ik ben alles behalve positief na gisteren, het vermoeden over de verdediging blijkt juist; daar moet nog heeel wat aan gebeuren...
quote:Stekelenburg voor langere tijd eerste doelman
Maarten Stekelenburg krijgt het vertrouwen als eerste doelman van trainer Danny Blind, zo meldt Het Parool vandaag. Danny Blind liet weten dat zijn keuze voor Stekelenburg als eerste keeper 'voor de lange termijn' is. "Het is nu aan Maarten zelf." Stekelenburg won daarmee de concurrentiestrijd van Hans Vonk en Bogdan Lobont. Het ligt daarmee voor de hand dat de Roemeen nu op zoek zal gaan naar een andere club. Deze week nog liet van Geel weten dat er voor hem geen concrete interesse was getoond.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Hij begint al aardig wat Duitse trekjes te vertonen
Ja he? Ik vond Olaf echt de beste aan Ajax kant gisterquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pienaar is altijd goed!
Rosenberg moest nog wennen, of beter gezegd, Ajax aan hem.
Maduro moet eigenlijk op het middenveld komen, Lindenbergh dan centraal. Die heeft meer ervaring op die positie en als linksback kan Olaf niet echt alles laten zien waar Danny hem voor haalde. Viel me best mee, onze Olaf.
Zoek de verschillen:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Hij begint al aardig wat Duitse trekjes te vertonen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Deetman verbiedt toch?![]()
Begreep ik althans...
Omdat Blind al in z'n hoofd heeft zitten wie mogen vertrekken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben niet negatief over gisteravond. Rosenberg moest idd nog erg wennen, maar ik heb veel vertrouwen in die jongen. Pienaar vond ik voornamelijk de eerste helft goed spelen, en ook Galasek en met name Lindenbergh vielen mij in positieve zin op. Verder vond ik Babel veel te egoistisch spelen, hij moet eens een voorzet geven ipv continue die man proberen uit te spelen. Daarnaast viel Harry goed in en vind ik het onbegrijpelijk wrom De Ridder niet mocht invallen
Ik blijf er bij dat ik het belachelijk zou vinden als De Ridder moet vertrekken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat Blind al in z'n hoofd heeft zitten wie mogen vertrekken.
Babel deed weinig boeiends met de ballen die hij kreeg uit de verdediging, de passes van Grygera en Galásek waren echt zuiver, alleen Babel deed er dan weer zo weinig mee. Als Babel een betere wedstrijd gespeeld had weet ik zeker dat Ajax ook een paar goals gemaakt had.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat Rosenberg geen enkele fatsoenlijke bal heeft gehad, wat vooral te wijten was aan Babel, die zich als een soort Quincy wilde voor doen, maar daardoor nauwelijks ballen voorgaf en de ballen die voorkwamen waren vaak te hard.
Ik denk precies zo over de hele wedstrijdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben niet negatief over gisteravond. Rosenberg moest idd nog erg wennen, maar ik heb veel vertrouwen in die jongen. Pienaar vond ik voornamelijk de eerste helft goed spelen, en ook Galasek en met name Lindenbergh vielen mij in positieve zin op. Verder vond ik Babel veel te egoistisch spelen, hij moet eens een voorzet geven ipv continue die man proberen uit te spelen. Daarnaast viel Harry goed in en vind ik het onbegrijpelijk wrom De Ridder niet mocht invallen
Blind heeft altijf laten weten het niet echt in De Ridder te zien zitten. Ik zou het vreemder vinden als hij hem nu wel bij de groep houdt. Voor De Ridder zou het goed zijn om naar een club als NAC of Heerenveen te verkassen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ik het belachelijk zou vinden als De Ridder moet vertrekken.
Hier ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:43 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik denk precies zo over de hele wedstrijd
Verhuren eventueel. Niet meteen verkopenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:44 schreef mbn het volgende:
[..]
Blind heeft altijf laten weten het niet echt in De Ridder te zien zitten. Ik zou het vreemder vinden als hij hem nu wel bij de groep houdt. Voor De Ridder zou het goed zijn om naar een club als NAC of Heerenveen te verkassen.
Eensquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Verhuren eventueel. Niet meteen verkopen
Hoelang heeft hij nog een contract?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd, hij is nog jong, wie weet wat het later nog blijkt te zijn..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |