abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29252665
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zagen jullie die dubbele poortactie van Mitea ?

Aldostuta, ga je me al gelijk geven?
zag je 2 minuten daarna de mislukte passeerbeweging waardoor Arsenal 1-0 maakte?
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29252752
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

zag je 2 minuten daarna de mislukte passeerbeweging waardoor Arsenal 1-0 maakte?
Altijd negatief beoordelen

Mitea kon er niks aan doen dat Heitinga nota bene uit het centrum van de verdediging wegloopt en Sneijder niet doordekt op die spits. Op die manier kan je elke tegengoal wel bij Mitea neerleggen.

Als ie geen actie probeert dan is het ook niet goed
pi_29252838
dit geloof je toch niet als hij niet zo overmoedig was geweest hadden Sneijder en Heitinga ook niet opeens moeten ingrijpen

elke tegengoal bij Mitea neerleggen? jij bent echt dom
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  vrijdag 29 juli 2005 @ 23:39:43 #129
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29252932
Afgezien van de centrumspitsen en Heitinga heeft Ajax een prima selectie vind ik. Trabelsi, De Jong, Babel... worden echte toppers in de toekomst. Er is hoop, mannen
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 29 juli 2005 @ 23:41:51 #130
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_29253028
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef twi het volgende:

[..]

Voor ons geldt dat niet, DIGGER, dat geldt alleen voor die hooligans uit Den Haag die zich elke wedstrijd weer als een stelletje mongolen gedragen.
Maar wat ik niet snap, is dat, ondanks dat het competiteprogramma al weken bekend is, hij het nu gaat verbieden? Heel Nederland weet al een jaar dat dan de competitie begint, maar Cohen verbiedt de wedstrijd ivm te weinig politiebeschikbaarheid. Wat een BS zeg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29253035
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:39 schreef Spideyman het volgende:
Afgezien van de centrumspitsen en Heitinga heeft Ajax een prima selectie vind ik. Trabelsi, De Jong, Babel... worden echte toppers in de toekomst. Er is hoop, mannen
Trabelsi was zeker goed bezig..jammer dat die Reyes opeens als een bezetene inkwam en hem blesseerde (?)

Babel was ok...had wat meer meoten samenspelen, maar dat verwijt kun je meer mensen maken

Dit Ajax was allesbehalve een team, dat is 1 ding wat vaststaat
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29253097
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar wat ik niet snap, is dat, ondanks dat het competiteprogramma al weken bekend is, hij het nu gaat verbieden? Heel Nederland weet al een jaar dat dan de competitie begint, maar Cohen verbiedt de wedstrijd ivm te weinig politiebeschikbaarheid. Wat een BS zeg.
Deetman verbiedt toch?

Begreep ik althans...
pi_29253203
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef Bennie_K het volgende:
dit geloof je toch niet als hij niet zo overmoedig was geweest hadden Sneijder en Heitinga ook niet opeens moeten ingrijpen

elke tegengoal bij Mitea neerleggen? jij bent echt dom
Als als als. Elke aanvaller moet toch een actie maken? Dan is het logisch dat het een keer fout gaat en hij balverlies lijdt. Dan is het ook logisch dat er een fout gemaakt kan worden. Dan is het ook logisch dat de verdediging in moet grijpen.

En ik zeg niet dat jij of iemand elke tegengoal neerlegt bij Mitea, ik zeg dat je dat op die manier elke keer zou kunnen doen. Meestal is het altijd zo dat wanneer je het minder in iemand ziet zitten, je hem altijd meer fouten ziet maken dan een ander. Dat heb ik ook.

Leer begrijpend lezen, denk na wat ik zou kunnen bedoelen, reageer gewoon normaal en ga daarna eens met reacties als "Jij bent echt dom" komen. Want een discussie, verschillende meningen en inzichten begrijp je blijkbaar niet.
pi_29253302
Wat vonden we van Stekelenburg, ik vond hem wel redelijk spelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 29 juli 2005 @ 23:53:10 #135
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_29253472
Stekelenburg vond ik ook wel aardig (gelukkig voor hem pakte hij de bal toen ie zo ver uit z'n doel kwam)
pi_29253644
Redelijke wedstrijd van Ajax. Babel viel mij wel tegen, die leek alleen maar voor z'n eigen te voetballen. Lindenbergh en Stekelenburg maakten een goede indruk, evenals Charisteas in zijn laatste minuten.
pi_29253681
Leuke wedstrijd wel - Steek inderdaad eens goed voor de verandering.

Pienaar soms erg goed en verder best veel flair en lef. Ben echt benieuwd of Maduro het houdt, denk nog steeds dat hij veel te vroeg gebracht is.
pi_29253732
Ik vond Maduro tegenvallen in de verdediging. Hij hoort op het middenveld.
pi_29254170
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef SCH het volgende:

Pienaar soms erg goed en verder best veel flair en lef. Ben echt benieuwd of Maduro het houdt, denk nog steeds dat hij veel te vroeg gebracht is.
Maduro kan je niet te vroeg brengen, als het aan Koeman had gelegen zat hij nu nog in jong Ajax.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29254315
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Maduro kan je niet te vroeg brengen, als het aan Koeman had gelegen zat hij nu nog in jong Ajax.
En terecht, hij zal wel de teleurstelling van het seizoen worden. Net zoals Sneijder nu al een veteraan lijkt en vaak teleurstelt.

Natuurlijk kun je spelers te vroeg brengen. Koeman had het zo gek niet bekeken.
pi_29254643
Maduro op het middeveld, Lindenberg was erg goed, Galasek wordt te oud en waarom speelt Obodai nog bij Ajax
  zaterdag 30 juli 2005 @ 01:04:48 #142
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29256001
Galasek vond ik anders prima spelen.
pi_29260080
quote:

Wel jammer dat Rosenberg geen enkele fatsoenlijke bal heeft gehad, wat vooral te wijten was aan Babel, die zich als een soort Quincy wilde voor doen, maar daardoor nauwelijks ballen voorgaf en de ballen die voorkwamen waren vaak te hard.
pi_29260580

Hij begint al aardig wat Duitse trekjes te vertonen
  zaterdag 30 juli 2005 @ 10:12:27 #145
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29260717
Whehe
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:03:49 #146
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_29261350
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]

Hij begint al aardig wat Duitse trekjes te vertonen
pi_29261616
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef SCH het volgende:

Pienaar is altijd goed!

Rosenberg moest nog wennen, of beter gezegd, Ajax aan hem.

Maduro moet eigenlijk op het middenveld komen, Lindenbergh dan centraal. Die heeft meer ervaring op die positie en als linksback kan Olaf niet echt alles laten zien waar Danny hem voor haalde. Viel me best mee, onze Olaf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29261626
quote:
Met die schwalbe erna?
www.thuisuiteten.nl
pi_29261648
Overigens, nog extra leuk dat Bröndby ook nog eens de doelpuntenmakers van de EK finale 1992 in de technische staf heeft. John Faxe Jensen, de maker van de 1-0 uit een droge knal, is de assistent van Laudrup, terwijl Kim Vilfort, die de 2-0 binnenschoof, er scout is.
www.thuisuiteten.nl
pi_29262139
Mooie actie van Mitea, om vervolgens twee minuten later weer de knullige vlo te gaan uithangen...

Ik ben alles behalve positief na gisteren, het vermoeden over de verdediging blijkt juist; daar moet nog heeel wat aan gebeuren...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')