Naar het leidse plein en dan vervolgens de Leidse straat inlopen.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:00 schreef Anitra het volgende:
Rick kan mij bij de City bioscoop afzetten, hoe moet k dan lopen?
Of Aventura dusquote:Op zondag 31 juli 2005 23:11 schreef imago het volgende:
XcUZ_Me, ik kon Rimini's de eerste keer ook makkelijk vinden, het valt echt wel mee! Moet Sanne alleen nog even uitleggen hoe je precies moet lopen want ik kan dat niet uitleggen
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef Croupouque het volgende:
Het is zeker erg verdacht als ik als man net doe alsof ik Lush-fan ben zodat ik naar de meet kan, hè.
Het is alsof je mijn gedachten kunt lezen. Al moet je die creditcards vervangen voor: "prachtig glanzende haarlokjes".quote:Op zondag 31 juli 2005 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik zou ook meewillen als ik man was. Allemaal leuke, heerlijk geurende jongedames die wapperen met creditcards. De droom van élke vent.
Oh, kunnen we wel voor zorgen hoor, neem jij dan die creditcard mee?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is alsof je mijn gedachten kunt lezen. Al moet je die creditcards vervangen voor: "prachtig glanzende haarlokjes".
M komt ook. FF meestal ook. Alleen dit keer niet. Kom je volgende keer mee?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef Croupouque het volgende:
Het is zeker erg verdacht als ik als man net doe alsof ik Lush-fan ben zodat ik naar de meet kan, hè.
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik zou ook meewillen als ik man was. Allemaal leuke, heerlijk geurende jongedames die wapperen met hun eigen creditcards. De droom van élke vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |