De 1e vraag was: hoeveel spelers zijn er in een team bij volleybal?
Leo antwoorde: 7, dit was fout dus. Het zijn er 9 volgens mij.
Tania is nu in rijk en komt erachter dat er geen sigaretten zijn. Ze baalt nu ontzettend.
Danielle heeft nog steeds heel erg hoofdpijn. Iedereen van haar team doet daarom heel lief en bezorgt tegen haar.
quote:andries had het goed hoor (harakiri)
Op donderdag 25 oktober 2001 18:57 schreef itsme het volgende:
nog steeds wachten beide
antwoord van coos was weet ik niet dus fout
Ook andries had het fout.
Is het al weer afgelopen? dan heeft arm dus gewonnen.
Ik hoor andries weer keihard gillen
quote:Ik dacht dat de vraag was:
Op donderdag 25 oktober 2001 19:02 schreef Ethel het volgende:
kleine aanvulling:De 1e vraag was: hoeveel spelers zijn er in een team bij volleybal?
Leo antwoorde: 7, dit was fout dus. Het zijn er 9 volgens mij.
(Lijkt me 12 toch? Twee teams van 6.)
quote:Nu je het zegt!! Je hebt gelijk!
Op donderdag 25 oktober 2001 19:10 schreef APK het volgende:[..]
Ik dacht dat de vraag was:
'Hoeveel spelers staan er in het veld bij Volleybal?'.(Lijkt me 12 toch? Twee teams van 6.)
In rijk wordt nu het eten, wat het team van van Pascal had besteld, bezorgt. Kelly trekt dit slecht, ze roept tegen rijk: ga maar lekker eten hoor (op cynische toon), en wordt maar lekker dik!
Pascal baalt er ook van maar vat het sportief op.
Andries kleed zich ondertussen rustig aan.
Tania fluisterd heel veel met Ed, ik kan het niet goed verstaan, gaat over sigaretten/shag verstopt in arm.
Er komt zsm een dokter voor Daan.
Coos en GJ zitten in de slaapkamer in arm te roddelen en te klagen over Andries. Coos is erg boos omdat Andries ongevraagd een handdoek uit zijn kastje heeft gepakt.
[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 25-10-2001 20:25]
Onderdeel 1: Twee kandidaten per team. 1 in een watertank, zo lang mogelijk onderwater blijven. nummer 2 beantwoordt in die tijd zo veel mogelijk vragen. Meeste vragen goed beantwoord wint. Bij gelijk spel degene die het langste onderwater is gebleven.
Voor deel 1 van deze superbattle hebben van het team rijk Tania en Andries een wedstrijdje gedaan wie het langst zijn adem in kan houden. Andries kan dit langer dan Tania, dus hij gaat onder water. Leo gaat de vragen beantwoorden.
In rijk gaat Coos onder water en GJ de vragen beantwoorden.
Pascal zegt tegen Frank dat niemand bij hun goed zijn adem in kan houden, Coos ook niet, hij was wel degene die het het langst kon, 40 seconden volgens pascal.
In rijk hield tanja het 1 minuut nogwat vol, andries stopte toen ook, maar zij dat ie nog wel langer had gekund.
Tania baalt wel een beetje dat ze niet langer dan andries haar adem in kon houden.
Danielle ligt ziek op bed. De bewoners weten ook dat dit de laatste battle is en dat de winnaar van deze superbattle minimaal 4 dagen in rijk mag blijven. Hierdoor is iedereen weer heel erg gemotiveerd.
quote:volgens mij is de battle nu nog niet .. ze krijgen nu instructies en tijdens de live uitzending komt de battle pas (ze hebben bv. ook nog niet de zwembroeken aan)
Op donderdag 25 oktober 2001 20:49 schreef itsme het volgende:
Ik heb geen beeld van de battle alleen van de bewoners in rijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |