Ik kan me ook niet voorstellen dat je bij een tweede (derde?) huwelijk in dezelfde trouwjurk gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
En laten we wel wezen... als hij vies wordt die avond... je trekt hem wrsch toch verder nooit meer aan, dus dan maar beter nog een keertje showen!
Whahaha, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn meneer is jarig!!
Hij krijgt zo een grasmaaier van mij cadeau
Mét koperen naamplaatje: "Opper Gazon Meester [insert zijn naam]"
Omdat we straks een gazonnetje hebben![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:57 schreef Gurb het volgende:
is het eigenlijk een elektrische / brandstof / duw maaier?
of zo'n hele luxe zitmaaier? (Geen idee hoe groot het grasveld is)
In mijn Nieuwe Leven in mijn Droomhuis met mijn Ideale Man en een Blauwe Grasmaaier regent het nooit natuurlijkquote:
Errug prettig om te ontdekken dat je zelf ook kunt doen wat die geldwolven doen (en vaak doen ze 't nog slechter ook)quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb heulemaal zelf mijn huis verkocht zojuist!!!
Voor ruim tienduizend meer dan twee makelaars mij voorhielden dat het zou opleveren en dan had ik ze nog een percentage moeten betalen ook
Dude! Wat onwijs goed meid! Mooie prijs dus ook nog! Helemaal te gek dit!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb heulemaal zelf mijn huis verkocht zojuist!!!
Voor ruim tienduizend meer dan twee makelaars mij voorhielden dat het zou opleveren en dan had ik ze nog een percentage moeten betalen ook
Ben zoooo blij, opgelucht, pffffff. Weer een stapje afgehandeld van De Grote Overstap naar Grunn
Nu op alle gemak een baan zoeken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
We willen hem nog pimpen met blingbling-velgen
![]()
En uiteraard krijgt mijn Lustobject (jajajajaja hij is ook van binnen mooi en zo etcetera) een duwmaaier. Werken zal hij! Zwetend in de zomerzonHet zilte vocht dat van zijn gespierde borstkas op het dorstige gras drupt
De kabels in zijn armen die zich spannen bij elke duw
En trek
En duw
En trek
![]()
maai-sletquote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Is toch mooi soft-erotisch opgeschreven?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |