Is het niks voor Biancavia en mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren het balkon geschuurd en half in de grondverf gezet!
Van stinkie's flat, die moet toch nu echt af en in de verkoop!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:25 schreef Gurb het volgende:
Hallo, daar was ik ook weer
ben ff 10 dagen naar kroatie geweest, lekker met 10 vrienden op vakantie geweest, net terug
morgen en overmorgen nog ff klussen aan mijn auto (had ik al verteld dat ik een auto heb gekocht?) en dan maandag beginnen met mijn eerste werk, junior-werkvoorbereider bij een bouwbedrijf, dus dan zal ik overdag waarschijnlijk hier weinig te vinden zijn (of het werk moet suf zijn, en ik kan onbeperkt internetten, dan niet)
veel gemist de afgelopen 14 dagen?
Goed werk, hield je het droog?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren het balkon geschuurd en half in de grondverf gezet!
Van stinkie's flat, die moet toch nu echt af en in de verkoop!
wat heb ik nou weer in mijn lowlandsweekend gemistquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Conflict klust aan Biancavia tegenwoordig![]()
Je moet ook niet weggaan man!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer in mijn lowlandsweekend gemist
Als jullie in Vlaardingen willen wonen vast wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef Conflict het volgende:
Is het niks voor Biancavia en mij?![]()
Ja, het waaide de goeie kant op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed werk, hield je het droog?
Alle buitenklussen vallen in het water deze zomer![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
edit, niet baggeren hier!
Ja al een paar bezichtigingen gehad! Niets te klagen, ondanks vakantietijd. Ik heb de beproefde methode van de poster voor het raam nog niet eens hoeven gebruiken. Ik word trouwens al steeds handiger in de rondleiding én het ad hoc op het oog schoonmaken/opleuken van het huis (het bosje bloemen op tafel!).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Dude? Hoe is het eigenlijk met de verkoop van je stulpje? Heb je al kijkers gehad?
Hm, van een kale kip kun je niet plukken, zo zegt het boekje zelfverkoop van de VEHquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Toch wel een aantal ijzertjes in het vuur enzo.
Kan me voorstellen dat je die persoon wel voor je wil hebben idd. Maar goed, als alles op papier staat en je bent de bedenktijd voorbij kan je iig wel boetes vangen. Is weer een leuk meevallertje.Maar goed, verkopen is belangrijk.
Duimen voor die student dus!
Stinkies flat schiet aardig op. We hebben zondag nog een paar uurtjes daar doorgebracht. Het verfwerk van het balkon zit in de grondverf, dus dat kan geschilderd worden. De voordeur is afgelakt, dus ook netjes. Stinkie heeft de plaatjes voor op de raampjes nu 1 keer in de grondverf staan dus die kunnen afgelakt worden en dan erop gekit. Hij gaat daar vanavond weer aan verder.
Mijn moeder komt langs en dan gaan we aan mijn trouwjurk beginnen!
Morgenavond wordt het dus of naaien of verven voor mij. We moeten nu echt even alle uurtjes tussendoor puzzelen om te zien wat prioriteit heeft.
Ja, dat is ook waar. Beter maar gewoon een hebben die echt solide lijkt. Maar goed, 7 maanden te gaan en nu al redelijk wat interesse is absoluut niet slecht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, van een kale kip kun je niet plukken, zo zegt het boekje zelfverkoop van de VEHDie boetes zijn 'leuk' als de koper ook betaalt, maar als dat lastig wordt kun je een procedure ingaan die enorm veel tijd en energie kost. En ondertussen lopen de vaste lasten dan door.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het huis wordt vekocht. Ik heb ook nog een maand of zeven, dat is wel erg relaxed moet ik zeggen.
Ja, kon het niet laten met de jurk.quote:Oeh je trouwjurk!Dus alles erop en eraan! Wat leuk. Show je hem nog eens een keer, hier of per mail? Ben heel benieuwd!!
Meis, dat is toch gewoon leuk, zo'n jurk! Het is toch een heel speciale dag, dus dan mag je best een beetje uitpakken lijkt me! En je trouwt dan toch met een redelijk klein gezelschap, dus dat intieme heb je dan toch. Prima middenweg als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar. Beter maar gewoon een hebben die echt solide lijkt. Maar goed, 7 maanden te gaan en nu al redelijk wat interesse is absoluut niet slecht!
[..]
Ja, kon het niet laten met de jurk.We wilden eerst echt alleen met z'n 2-tjes, maar stinkie wilde toch de ouders erbij en toen had ik zoiets van 'dan toch ook maar een jurk'.
Er komt zeker weten een foto hier te staan als het eenmaal zo ver is!
*check je mail even
Ja precies! En we geven nog een groot feest als we eenmaal goed en wel gesettled zijn in het nieuwe huis en dan trek ik hem uiteraard gewoon weer aan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Meis, dat is toch gewoon leuk, zo'n jurk! Het is toch een heel speciale dag, dus dan mag je best een beetje uitpakken lijkt me! En je trouwt dan toch met een redelijk klein gezelschap, dus dat intieme heb je dan toch. Prima middenweg als je het mij vraagt![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies! En we geven nog een groot feest als we eenmaal goed en wel gesettled zijn in het nieuwe huis en dan trek ik hem uiteraard gewoon weer aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |