abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:42:43 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31245158
Ze zullen me ook minstens met 10 man uit dit huis komen halen hoor! Dit is echt-echt-echt voorlopig de laatste keer. Hoe leuk ik het ook vind... ik kan hier de komende tijd/jaren mijn hart aan ophalen, maar dan graag zonder steeds het inpakken van mijn zooi!

Het werkt overigens wel goed tegen zooi verzamelen... Ik heb van de week weer een paar vuilniszakken met troep weggedaan. Alles wat ik hier de afgelopen 15 maanden niet heb gebruikt... weg ermee!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:45:42 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31245230
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef joshus_cat het volgende:
[...] Maar goed, dat was ook omdat ik twee weken een stukadoor over de vloer had..
Kijk, dat zijn dingen waar we geen last van hebben.
De muren zijn allemaal gestuct beneden en boven weet ik het even niet zeker. Maar goed, dat is of behangen, of latexen of structuurverven... dat is nog te overzien.
Enige rotklus boven zijn de houten plafonds. Die willen we wrsch zo laten, dus die moeten gelakt worden. Dat kan dus niet even met de grote roller op een bezemsteel.
De badkamer hoeft niks aan gedaan te worden, behalve een nieuwe kraan, toilet beneden is helemaal mooi, keuken kan nog minstens 5 jaar mee.

Het enige dat we dus echt willen laten doen zijn de kozijnen, maar goed, dat doen we dus als we er in zitten. En dat kunnen ze vaak in een dag wel voor elkaar krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')